Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kenzo schreef:Ik denk dat het alleen maar prettig is voor een 23 jarig paard om veel buiten te kunnen lopen. Hou haar goed in de gaten. Je kent haar goed genoeg en zorg dat ze in het land beschut kan staan. Een regendeken is misschien ook een idee.
Daarbij moet je goed opletten dat ze genoeg eten binnen krijgt. Ze is al aardig op leeftijd en heeft misschien moeite met het eten. Zorg dat haar tanden goed zijn en als er te weinig gras op het land staat zou ik haar hooi bijvoeren.
knollentuin schreef:er zit zeker verschil in dekens,kies voor een goede stevige van een goed merk,het is wel even duurder in aanschaf maar ze gaan veel langer mee.
Ik koop alleen nog maar rambo en buccas goede pasvorm,sterk[belangrijk als ze ook met anderen staan die nog wel s aan hun jas trekken]en vele diktes
Sleeper schreef:Ik zou gaan voor een winterdeken en deze om laten op stal. Zo doe ik het ook. Paard heeft nu een 200 gr winterdeken op en zowel overdag als 's nachts op stal blijft ie op. Ik weet niet hoeveel vacht je paard heeft? En 200 gr of een 300 gr zou genoeg moeten zijn Ik heb gewoon een simpele Harry's Horse deken, betaalbaar en goede kwaliteit.