Ik heb in December na lang twijfelen toch maar gekozen voor cognace laarzen.. Nu zit ik wil heel erg te twijfelen en wil ik toch liever zwart..
Maar mn laarzen zijn al id maak.. omdat ze cognac niet op voorraad hadden ik heb nergens getekend maar wel mn naam genoteerd en mn gegevens opgeschreven ben je dan verplicht te betalen? of kan je nog wijzigen/afzeggen
ja dat wil ik morgen wel even doen maar dacht miss heeft iemand hier dit ook meegemaakt
Bienotje
Geplaatst: 28-01-10 10:06
Bel even en even of het nog mogelijk is om te veranderen. Als ze nog niet begonnen zijn is dat vast niet zo´n probleem. Als ze alwel begonnen zijn, houdt het op. Mondelinge afspraken zijn immers ook afspraken. Maar misschien valt er dan in overleg ook nog wel iets te regelen.
inderdaad een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig. Informeer even, als ze nog niet begonnen zijn is er vaak nog een hoop mogelijk. Anders heb je gewoon pech.
Ik was laatst bij een ruiterzaak voor laarzen. Daar hebben ze laarzen staan van mensen die ze op maat hebben laten maken en niet opgehaald hebben. Zo ook op bijvoorbeeld de site van Divoza. daar staan ook laarzen op die op maat gemaakt zijn en niet opgehaald. Een mondelinge afspraak is een afspraak maar ze gaan daar niet voor naar een rechter, maar bellen is wel zo netjes...