[PG]Tinker Mabel gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HORSE_x33

[PG]Tinker Mabel gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 22:04

Hoi,
Ik ben op zoek naar deze tinker:
Afbeelding
Afbeelding
http://img515.imageshack.us/img515/7197/bokt3.jpg
Wij hebben haar ooit in ons eigen bezit gehad, maar omdat wij haar niet aankonden hebben hij wij hem verkocht.( in 2004 )
Ze was voor ons veel te sterk en ze werd onhandelbaar. Wij zijn door dit gedrag op zoek gegaan naar haar verleden en kwamen we erachter dat Ze gestolen was en verkocht was op de grote paardenmarkt. Ze heeft in die tijd heel veel eigenaren gehad.

Ik heb niet zo heel veel informatie over haar. Wij hebben haar gekocht bij de tinkerfarm in Uden. En via daar hebben wij haar ook weer verkocht.
Haar stokmaat is +- 1,50.
Ze is een zwart bonte merrie van ongeveer een jaar of 8.
Ze is een Irish Cob tinker.
Heet in haar stamboek mabel.

Nu kunnen wij haar nergens vinden. Ik zou heel graag willen weten waar ze nu is en hoe het met haar gaat.

Yinthee
Amadeus <3

Re: [PG]Tinker Mabel gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 22:18

Heb je het al bij de Tinkerfarm in Uden gevraagd dan, als die haar weer verkocht hebben moeten ze ook weten aan wie?

HORSE_x33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 22:20

Ja, al een tijd geleden, we zijn daar zelfs nog wezen kijken. Het leek een heel goed tehuis maar hij heeft haar weer doorverkocht, en hij heeft al zo veel paarden verkocht dat hij niet meer weet waar ze heen is gegaan.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 22:25

En je weet niet wie de ouders zijn of in welk jaar ze geboren is?

HORSE_x33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 22:29

Nee, niet zeker in welk jaar. Ik weet wel dat ze 3 was dat we haar kochten en ze is in 2004 geboren dus ze zou nu 8 moeten zijn.

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:43

Was Mabel haar paspoort naam ? Want ik geloof jat ik haar nog ken als 'Joy'

HORSE_x33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 17:25

Tmara schreef:
Was Mabel haar paspoort naam ? Want ik geloof jat ik haar nog ken als 'Joy'

Dat klopt! Ze heette eerst Sally toen ze bij de Tinker farm kwam , maar die hebben haar naam veranderd in Joy, wij hebben gewoon haar paspoort naam aangehouden.

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:06

Maar ze staat onder geen van de 3 namen geregistreerd bij het ICS of had ze een paspoort van het NSvT ?
Joy is toen ze van jullie of kwam ook voor ons erg moeilijk in de omgang gebleven en de vorige eigenaresse van des tijds te Tinkerfarm heeft haar toen verkocht aan Wim Kanters uit Somere www.tinkerhorseskanters.nl ,ik hoop dat je er iets aan hebt en dat Wim zich Joy nog kan herrineren.

HORSE_x33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 18:27

Hartstikke bedankt! ik ga hem mailen. Ze had een paspoort van het NSvT. Ja, het ging bij ons vanaf het begin al niet goed, ze rende door alle bedrading heen op het land, en sprong er zelfs overheen, en met rijden ging het vaak wel goed, maar naar mate we haar langer hadden kwam ze er achter dat ze veel sterker was en toen is het helemaal fout gegaan. Vandaar dat we ook hadden besloten om haar te verkopen. Maar toch ben ik erg benieuwd hoe het met haar gaat, het is ook niet zo gek dat ze zo veranderd is na al die eigenaren.

PurifiedJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 17:18

Hm, de naam komt me wel bekend voor... Zou het misschien kunnen dat ze ooit in Limburg heeft gestaan? Anders zou ik het niet weten... Succes met je zoektocht!

HORSE_x33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 17:32

Purified schreef:
Hm, de naam komt me wel bekend voor... Zou het misschien kunnen dat ze ooit in Limburg heeft gestaan? Anders zou ik het niet weten... Succes met je zoektocht!

Ja dat zou best kunnen , ze heeft iets van 8 eigenaren gehad
Dankjewel!

HORSE_x33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-10 12:33

Tmara schreef:
Maar ze staat onder geen van de 3 namen geregistreerd bij het ICS of had ze een paspoort van het NSvT ?
Joy is toen ze van jullie of kwam ook voor ons erg moeilijk in de omgang gebleven en de vorige eigenaresse van des tijds te Tinkerfarm heeft haar toen verkocht aan Wim Kanters uit Somere http://www.tinkerhorseskanters.nl ,ik hoop dat je er iets aan hebt en dat Wim zich Joy nog kan herrineren.

Ik heb hem gemaild, maar hij reageerd niet ..

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:37

Oud topic maar mischien heb je er nog wat aan.....
Zie Mabel nu bij Jansen vd Hout op de verkoopsite staan.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 14:35

Nu staat Mabel weer te koop bij Stal jansen

willekuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 01:10

Ohh jee wat een verhaal. Schrik ervan want ik ga die dus om 11.00 uur berijden om haar mssn op proef hierheen te halen. Had begrepen dat die al 8 jaar dezelfde eigenaar had uit Boxtel pffff
Ik ben 52 en zoek ECHT een super mak en kalm dier voor rustige relaxte losse teugel bos ritjes. Ben geen held en wil niet een paard die zo gestresst is door het verleden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 01:37

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.