Thermo stalschoenen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Thermo stalschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 08:53

Omdat ik erg vaak buiten ben en altijd koude tenen heb wil ik graag thermo schoenen.
Omdat ik ze ook op mijn werk wil gebruiken zoek ik dus geen laarzen maar echt schoenen (hogere mogen ook, maar niet tot je knie).
Weten jullie of dit bestaat en zo ja ook een merk, model en prijs?
Het liefst een waterdicht model

Bienotje

Re: Thermo stalschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:04

Heb je je alwel een beetje verdiept in wat er in de ruitersportzaak te verkrijgen is?

Mountain horse heeft namelijk heerlijke schoenen van thermomateriaal. :)

Als je trouwens iets zoekt met een dikke voering of kiest voor een bontzooltje kan ook nogal eens schelen ;)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 11:42

Nee heb me daar eigenlijk niet heel erg in verdiept.
Maar volgens mij hebben ze bij hyporama ook geen mountainhorse. Zag daar toen alleen die goedkope thermolaarzen, die van eurostar en nog een soort.

Welke winkels kopen mountain horse dan? (omg Rdam)
(via internet bestellen kan ook, maar ik heb redelijk brede voeten en ze moeten wel lekker zitten natuurlijk :) )

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 15:11

Ik heb daar volgens mij wel eens de mountain horse highrider gepast. Of anders in hypoplaza nieuwegein. Maar zelfde keten, dus lijkt me stug dat ze dan in Rotterdam dat nu (niet meer) hebben. ;)

Overigens was je toch ook op zoek naar schoenen en niet naar laarzen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 15:15

Jaa. de Ariat Iceberg!
Topschoenen. Die van mij zijn nu hun tweede winter ingegaan en ik ben zo blij met die dingen. Tevens zit er een fijne zool onder. (Was echt heel handig met de sneeuw en het ijs in December.. met deze schoenen breek je je nek niet).
Ik heb altijd ijsklompjes, maar met deze schoenen heb ik echt warme voeten. Ook op de scooter.
Ze zijn waterdicht, behoeven weinig onderhoud (alleen zo nu en dan ff insmeren) en beresterk.
Mooie slanke schoen, geen berenpoten :Y) .

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 15:16

naadjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 15:19

ik heb schoenen van BR.. soort thermo jodphur met rits.

ik was in eerste instantie erg tevrede, maar heb ze pas iets meer dan 1 jaar en heb ineens een ongelofelijk grote scheur bovenop zitten en kan me niet herinneren dat er een paard ofzo op heeft gestaan..
waterdicht zijn ze ook al ff niet meer want aan de zijkant gingen ze ook al een beetje kapot, dit was wel verklaarbaar

voorheen had ik van mountain horse en daar heb ik echt mega lang mee gedaan.. alleen waren wel iets minder elegant, maar mn paard heeft er nooit over geklaagd ;)

Rowie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:44

Je kunt ook op Divoza.com of Epplejeck.nl kijken, daar hebben ze ook erg veel ;)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 20:38

@hananas dat klinkt echt ideaal!!!

@rowie1993, ja ik zal echt wel veel kunnen vinden, maar wil ook graag ervaringen horen :) Dat is net iets makkelijker beslissen.

@bienotje ik wil inderdaad schoenen, maar keek toen naar laarzen omdat mijn leren laarzen toen niet lekker meer zaten :)

@naadjuh dat word hem dus niet :D

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:28

Moeten het echt schoenen zijn of mogen het ook thermoboots zijn? Kan het namelijk niet zo goed uit je verhaal opmaken. Het zit niet tot je knie dus :D..... ik heb er wat van BR, zijn heerlijk warm, krijg je geen koude voeten in. Heb ze al een paar jaar en bevallen goed, kun je ook mee rijden.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 22:30

Mogen ook boots zijn.
Wil alleen zeker geen hele hoge laarzen.
Heb je ook een foto ofz?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:35

Ik kan geen foto vinden dat ik ze aan heb maar wel via google eentje gevonden: KLIK.
Ik raad je die van divoza eigen merk trouwens niet aan, die gaan snel kapot, heb ze zelf niet maar ken meerdere mensen die ze hebben en die gaan allemaal snel stuk.
Het nieuwe model staat wel bij epplejeck op de site.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 22:36

Gaan deze ook niet snel stuk dan?
ik heb ooit net zoiets gehad (was bij tentenkamp van hypo) en waren binnen no time stuk

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 22:38

Henrieke schreef:
Ik kan geen foto vinden dat ik ze aan heb maar wel via google eentje gevonden: KLIK.
Ik raad je die van divoza eigen merk trouwens niet aan, die gaan snel kapot, heb ze zelf niet maar ken meerdere mensen die ze hebben en die gaan allemaal snel stuk.
Het nieuwe model staat wel bij epplejeck op de site.

Ik heb precies dezelfde! Heel warm zijn ze :)

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:01

Hannanas schreef:
Jaa. de Ariat Iceberg!
Topschoenen. Die van mij zijn nu hun tweede winter ingegaan en ik ben zo blij met die dingen. Tevens zit er een fijne zool onder. (Was echt heel handig met de sneeuw en het ijs in December.. met deze schoenen breek je je nek niet).
Ik heb altijd ijsklompjes, maar met deze schoenen heb ik echt warme voeten. Ook op de scooter.
Ze zijn waterdicht, behoeven weinig onderhoud (alleen zo nu en dan ff insmeren) en beresterk.
Mooie slanke schoen, geen berenpoten :Y) .

ik heb ze ook, echt toppertjes :D