Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DinoBanani schreef:irissahorse schreef:De zilveren ui?
ik heb zaterdag ook wedstrijd, de zilveren ui dressuur, donderdag ga ik springen en vrijdag invlechten en longeren.
Want anders is ze niet braaf
Moet vrij vroeg starten zaterdag.
Ik had even in je profiel gekeken maar je komt me niet bekend voorIgg veel succes!
als ik vrij ben rijd ik meestal wel, de ene keer beetje licht werk, andere keer neem ik nog even proefjes door. En als ik tot laat naar school moet heeft hij rust
handig he!? Ik had vier dagen niet gereden vorige week, zaterdag opstappen weg rijden
sharonalover schreef:Ligt eraan of ik tijd hebals ik vrij ben rijd ik meestal wel, de ene keer beetje licht werk, andere keer neem ik nog even proefjes door. En als ik tot laat naar school moet heeft hij rust
![]()
Voordeel van een makkelijk paard, zelfs na 2-3 dagen op rust kan je met een gerust hart op cc gaan
.
Als hij ergens last van heeft laat hij dat echt wel merken en laat hij gewoon niet los. Meestal is hij na 2-3 dagen niks juist lekker voorwaarts en heeft hij weer zin om er tegenaan te gaan zeg maar
Urielle schreef:Ik rij zeker, anders zo heet als een ui op wedstrijd. Sommige durf ik zelfs 's ochtends voor concours nog een half uurtje aan hun mieter te zitten om te zorgen dat ze zich gedragen
sharonalover schreef:Dat ligt er aan vind ik![]()
Ik verwacht dan ook zeker niet dat het meteen perfect gaat.
Maar aangezien ik gewoon soms met school zit kan het niet anders.
Hij is gewoon makkelijk en pakt dan heel fijn opAls hij ergens last van heeft laat hij dat echt wel merken en laat hij gewoon niet los. Meestal is hij na 2-3 dagen niks juist lekker voorwaarts en heeft hij weer zin om er tegenaan te gaan zeg maar
![]()
Maargoed, het ene paard is het andere niet. Sommige paarden zullen wat stijver zijn na 2-3 dagen niks, de mijne heeft daar gewoon weinig last van