Wat moet ik doen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IloveUnique

Wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 17:59

Hallo,

Ik heb van de eigenaar van de stal waar ik op sta een inschrijf formulier gekregen voor de Dressuur.
Maar ik heb nog nooit een echte wedstrijd gereden, en ik weet dus niet hoe alles moet enzo.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen??

Silence

Re: Wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:11

Is het officieel of onderling?

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:23

Het lijkt me dat ze onderling bedoelt, voor officieel heb je een startkaart en startcoupons nodig. ;)

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:58

Even aan de eigenaar van de stal vragen waarvan je het gekregen hebt
Hij kan dat samen met je invullen en je ook vertellen wat je moet doen

IloveUnique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 18:17

Nee ze zij dat het voor officiele wedstrijden is maar ik bedoel meer: Wat moet je doen op wedstrijd. want ik heb wel eens geen officiele wedstrijden gedaan en dan werd het voor gelzen enz. ;)

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:32

Ik denk dat je beter aan degene waarvan je het formulier hebt gekregen kunt vragen wat precies de bedoeling is. Als het voor officieele wedstrijden is kun je daar ook een keertje gaan kijken voordat je inschijft. Vraag waar zo'n wedstrijd is en ga erheen, of vraag aan iemand op je stal of je een keer meemag op wedstrijd, dan kun je van begin tot eind meemaken wat de bedoeling is op zo'n dag, want het bestaat niet alleen maar uit een proefje rijden, het begint al met paard wassen/ vlechten, dagplanning maken enz. Dat kun je beter "live" meemaken ipv dat wij het hier vertellen.

JeFFeRSoN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 13:58

Als het officieel is:
- Zorg dat je in orde bent met de voorschriften ivm de wedstrijdkledij (Witte rijbroek, slipjas enz.)
- Kijk even het reglement in van de wedstrijdvereniging om te kijken welke extra hulpmiddelen je mag gebruiken en welke niet (zweep, sporen,..)
- Vlecht je paard in ;)

Springer_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:13

Afhankelijk of het officieel of onderling is. met een onderlinge wedstrijd hoef je je nog niet zoveel zorgen te maken om de punten etc. Het is daarbij handig dat je ervaring opdoet. ;)

babygirlxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 13:32

ik zal overleggen met de mensen van stal.
èn zal gewoon mee doen het is altijd wel leuk om te doen en heb je weer wat geleerd.
en een foutje maken is niet erg. het is ook juist om te leren.