Keuren trailer omg. Breda

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manex

Keuren trailer omg. Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 13:10

Even 2 vraagjes:

Ik lees hier wel eens berichten over trailers die jaarlijks gekeurd worden. Waar kijken ze dan precies naar?

Weet iemand een adres in de buurt van Breda waar je je trailer kunt laten keuren? Betanco heb ik al gebeld, maar die doen dat niet. Ze hebben wel heel vriendelijk tips gegeven over hoe je zelf kunt controleren of bv de bodem nog goed is maar het komt er niet van om dat zelf na te kijken.

ikke20

Re: Keuren trailer omg. Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:53

vreemd dat betanco da nie doet. mijn trailer wordt daar jaarlijks nagekeken en krijg dan raport mee
je zou het eens bij ken ff niet opd e naam komen is een trailer/aanhangerbedrijf aan de weg van etten leur waar ook de wedstrijden van blom zijn. daar schuin aan de overkant zit het slipterrein van blom en daarnaast/in de buurt zit nog een trailer bedrijf

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:13

Mijn trailer komt van van Hooff in Drunen, en daar gaat ie ook elk jaar heen om te controleren ;-)

manex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 09:12

@x-Maxime, bedankt maar Drunen is me toch net te ver.

@ikke20, ja raar hè dat ze dat niet doen. Maar als jij die van jou daar naartoe brengt ga ik ze gewoon nog een keer bellen. En anders kijken welk bedrijf er bij Blom in de buurt zit.
Bedankt voor het doorgeven.