Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meggiemeg schreef:Dat dacht ik ook altijd, mijn auto is all-risk verzekerd dus datgene wat ik er achter hang ook. Niet dus.
Alleen de schade die door de aanhanger wordt toegebracht aan derden is verzekerd, de schade aan de aanhanger op dat moment niet. Daar moet je dus een aparte verzekering voor afsluiten.
De kosten zijn het niet...
Ik heb zojuist een aanvraag naar Unive gestuurd, want op hun site kwam ik zo snel niets tegen over het verzekeren van paardentrailers. Heb jij je auto ook bij Unive verzekerd, of maakt dat geen verschil? Er zijn nog wel eens maatschappijen die het als 'pakket' aanbieden, doe je het los dan betaal je meteen een stuk meer. dressuur01 schreef:meggiemeg schreef:Dat dacht ik ook altijd, mijn auto is all-risk verzekerd dus datgene wat ik er achter hang ook. Niet dus.
Alleen de schade die door de aanhanger wordt toegebracht aan derden is verzekerd, de schade aan de aanhanger op dat moment niet. Daar moet je dus een aparte verzekering voor afsluiten.
De kosten zijn het niet...
Thanx!Ik heb zojuist een aanvraag naar Unive gestuurd, want op hun site kwam ik zo snel niets tegen over het verzekeren van paardentrailers. Heb jij je auto ook bij Unive verzekerd, of maakt dat geen verschil? Er zijn nog wel eens maatschappijen die het als 'pakket' aanbieden, doe je het los dan betaal je meteen een stuk meer.