Ben wel een paar keer in de belgische ardennen (la lambree/ domaine du menil) op kamp geweest. Maar 't wordt nu tijd voor iets anders
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dan ist indd niet leuk. 
evt voor later
Menino schreef:x_Jeanine_x schreef:
daar had ik al op gereageerd![]()
Het probleem is idd dat het meeste gewoon voor volwassenen is![]()
En ik ben nog niet volwassenEn als ik nou met iemand samen zou gaan zou 't schelen. Maar da's dus niet.
dus zit pas in de 4e) en om dan tussen allemaal volwassenen te zitten.. Menino schreef:17 jaar is idd echt een net-niet leeftijd.. Moet wel zeggen dat ik deze vakantie al 18 ben, maar om nou in mijn eentje op een volwassenen groepsreis te gaan vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik voel me nog niet echt zo volwassen (ben ook 2x blijven zittendus zit pas in de 4e) en om dan tussen allemaal volwassenen te zitten..
Menino schreef:Ik vroeg me eigenlijk af wat de mogelijkheden zijn om in 't buitenland op ponykamp te gaan. Vind de bossen in Nederlands niet meer zo bijzonder![]()
Ben wel een paar keer in de belgische ardennen (la lambree/ domaine du menil) op kamp geweest. Maar 't wordt nu tijd voor iets anders