Rits Kingslandvest 'golft'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Puera

Rits Kingslandvest 'golft'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 11:48

Wist het even niet zo gauw anders te omschrijven. Ik heb een heel fijn Kingslandvest, van de wintercollectie 2008/2009. Echter, hij hangt de laatste tijd werkeloos op een hanger aan mijn kast.

Want zodra ik dat ding aantrek en de rits dichtdoe, zitten er allemaal 'golven' in de rits (van boven naar beneden gezien). En dat vind ik geen gezicht. :o

Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Of iemand die een oplossing weet? Ben gister al bij een handwerkwinkel geweest voor een nieuwe rits, maar daar kreeg ik het advies dat 't waarschijnlijk toch niet zou werken en dat het aan de stof ligt. :\

Silence

Re: Rits Kingslandvest 'golft'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 11:49

Daarom rij ik dus nog maar zelden in vesten die een rits hebben. Blijkbaar gaan ze dat allemaal doen na verloop van tijd.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 11:55

:j Met goedkopere vesten heb ik die ervaring wel, en heb ik daar ook niet echt problemen mee. Maar dit was een vrij duur vest. Heb 'm overigens niet voor het rijden, maar voor 'net'.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 11:56

Ik heb dat eigenlijk bij al m'n vesten met een rits, het maakt niet uit of ze duur of goedkoop waren of van welk merk ze zijn. Maar ik lees even mee, misschien heeft iemand een goede oplossing :)

An1985

Re: Rits Kingslandvest 'golft'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 12:02

ik moet eerlyk zeggen dat ik dat met geen 1 vest heb, behalve een vest van global champions tour dat niet goedkoop was. die doet het ook! heb 'm ook maar 2x aan gehad.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 12:03

Zit even te bedenken wat voor vesten ik nog meer heb... 2 goedkope fleecevesten van de Scapino, die doen 't wel. Maar die hebben 5 euro per stuk gekost, daar ga ik niet moeilijk over doen.

Een G-SUS, G-Star, Mexx en eentje van Renault F1... geen problemen mee.

xx_tassjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:01

ik heb het idd ook bij een kingslandvest en hij gaat ook moeilijk dicht.