Dankje voor de reacties.
Nu het weer terug beter is staat ze terug elke dag buiten, ze staat alleen op een vrij groot stukje wei en aan de aangrenzende wei staan een jonge ruin en een oude heel aanhankelijke ruin.
Ik hoop dat dit misschien ook een beetje een invloed heeft op haar.
Voor de rest heeft ze een dagelijks ritme, ze gaat ongeveer om half 8/8 uur de wei in en rond 6 uur/half 7 worden ze altijd binnengehaald. Hun eten krijgen ze 's morgens in de wei en 's avonds in de stal.
Wat ik nog vergeten te vertellen ben is dat ze vroeger met 4 volwassen paarden in 1 box stonden, en dus altijd moesten vechten voor hun eten. Toen ik haar net had kon ik ook niet bij haar in de buurt komen terwijl ze at, met kleine beetjes werd dit beter. Nu kan ik in de stal zo goed als alles doen met haar terwijl ze eet, dit is nu dan ook niet veranderd, ik kan in de stal nog altijd alles doen als ze eet.
Maar vanaf ze buitenkomt is ook dit een ramp..
Ik denk dat ik terug van het begin moet beginnen met onze band op te bouwen en hulp te zoeken, want als ze zo nijdig is in de wei vertrouw ik haar eigenlijk niet echt, en met bang te zijn maak je het alleen maar erger..
Dus in ieder geval al bedankt!
edit: typfout