) heeft nooit haast.. Ligt vaak lekker in het hooi te liggen, en staat alleen voor mij op. Een ander kan duwen en trekken wat ie wil, maar kost veel pijn en moeite om m dan overeind te krijgen (en staat dan meestal ook niet uit zichzelf op, laat zich lekker overeind duwen hihi). Ofwel hij is net als mn hond en ikzelf; ziet het nut van sneller dan een relaxte stap niet in, ofwel hij is gewoon aartslui. Heb er geen moeite mee hoor, dattie zo rustig is, liever dat dan zo''n rilding wat overal van met 4 benen de lucht in vliegt.. Maar vraag me toch af of er nog een keertje wat temperament in zal komen:P Van de week besloot ie ineens dat het tijd was om te rennen, en ging ook helemaal uit zn plaat. Showen! dat staartje lag helemaal in een krul op zn rug hihi
Ben van de week ook begonnen met heel rustig aan wat grondwerk, en kreeg hem toen (na aardig wat moeite) aan het draven.. Alsie eenmaal loopt, heeft ie er ook wel lol in hoor
Maar vraag me af of er meer mensen zijn die zo'n veulen hadden en of daar met de jaren wat meer pit in komt
t is een welsh hengstje dus niet echt het allerkalmste ras (ook zeker niet de drukste maar goed
) Nogmaals, om misverstanden te voorkomen, heb geen moeite met zn kalme houding, hij is wel werkwillig en echt sloom issie nou ook weer niet.. hij heeft gewoon nooit haast