Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maflinger_S schreef:Geld opsturen wordt inderdaad vaak als een risico gezien en daarom wordt het niet graag/vaak gedaan. Nogmaals contact opnemen, doorgeven dat je het jammer vind dat het prijzengeld er niet bij zat en je bankrekeningnummer opgeven. Zou volgens mij geen probleem moeten zijn.
Aan de andere kant kan ik me ook zo voorstellen dat de organisatie jouw werkwijze ook wel een beetje flauw vindt: wel rijden maar voor de prijsuitreiking aftaaien. Da's voor jou zelf en de andere deelnemers natuurlijk niet zo leuk. Dat ze dan liever het prijzengeld niet uitreiken kan ik begrijpen maar als ze dat al met je hebben afgesproken en jij tot 3x toe een bevestiging hiervan hebt gekregen, zou het wel zo netjes zijn als ze zich aan die afspraak houden.
Als ze aan latere uitreiking van prijzengeld niet willen meewerken moeten ze daar duidelijk in zijn op het moment dat de vraag gesteld wordt.
gingen we met een vrachtwagen vol, heeeeel vroeg weg en heeeeel laat thuis, allemaal wat te drinken en boterhammen mee, en geen mens die daar over zeurde. Waarom wil iedereen tegenwoordig een hobby hebben maar mag er geen tijd in gaan zitten? Ik vind dat raar.
Sonja schreef:Hmmzzz, dubbel...
Als ze het beloofd hebben, moeten ze het doen.
Maar eerlijk gezegd vind ik de reden van je verzoek echt nergens over gaan. Vroegergingen we met een vrachtwagen vol, heeeeel vroeg weg en heeeeel laat thuis, allemaal wat te drinken en boterhammen mee, en geen mens die daar over zeurde. Waarom wil iedereen tegenwoordig een hobby hebben maar mag er geen tijd in gaan zitten? Ik vind dat raar.