Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haar eigenaar is nooit bij haar, alleen ik.R.X. schreef:Dat laatste kan een ander natuurlijk moeilijk beoordelen, we kennen het paard immers niet.
Is het misschien geen mogelijkheid om het paard in een ruime weide met een ruime inloop te zetten?
Hoeff ze niet alsmaar door een smalle opening.
R.X. schreef:Dat laatste kan een ander natuurlijk moeilijk beoordelen, we kennen het paard immers niet.
Is het misschien geen mogelijkheid om het paard in een ruime weide met een ruime inloop te zetten?
Hoeff ze niet alsmaar door een smalle opening.

gelukzoeker schreef:tis duidelijk dat jij wel met haar om kunt gaan, en als jij der lief en leuk vindt? wat is dan het probleem??
op een gegeven moment vertrouwd ze waarschijnlijk wel op je en zal ze met veel geduld van jou echt wel wat veranderen!
als jij haar gebreken geen probleem vind is het denk ik perfect voor dat paard, het is voor de eigenaar anders ook heel moeilijk om er een nieuwe baas voor te vinden!
MelisXFeikje schreef:KiWiKo schreef:zijn allemaal niet onoverkomelijke problemen........ met een beetje rust en beleid, en duidelijke grenzen is dit zo weer een "normaal" paard
Helaas, die mensen proberen het al 10 jaar goed te krijgen
zijn ze net even niet creatief genoeg 
sarosxx schreef:Als jij met deze problemen om kan gaan en het paard het vertrouwen kan geven waarom niet? Maar er zijn zoveel paarden te koop en ik zou je niet blind staren op een paard. Je moet het paard niet uit medelijden kopen. Mocht het uiteindelijk allemaal niet lukken, een paard met problemen verkoop je niet zo makkelijk, of voor heel weinig. Ik zou het eerst nog even aankijken en er eerst goed over nadenken. Waarom wil de eigenaar het paard verkopen? Als je hem zou kopen zou ik zowiezo proeftijd vragen.
Joolien schreef:Ik ben er ook van overtuigd dat dit op te lossen is. Als je er maar de tijd voor neemt!
KiWiKo schreef:de box invliegen is niet echt een probleem, maakt niks uit als je er maar mee leert leven......... en het gekke is zodra je er mee leert leven, gaat het vliegen echt stukken minder worden.....
Ga maar gewoon even niet meer proberen het dier in de wagen te krijgen, laat het maar even........ Hoe meer je de druk erop legt hoe erger het word. Dus gewoon niet meer doen. Dan over een half jaartje een compleet vreemde dat dier de wagen op laten lopen, en dan gaat het gewoon goed ...........
dit zijn echt klassiekers