ervaring Harry's horse onderdeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barvrouwke

ervaring Harry's horse onderdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 14:05

Wie heeft er ervaring met de harry's horse onderdeken?
Afbeelding
Ademt deze deken voldoende? Vandaag trof ik deze deken bij mijn 2 paarden allebei klam aan,
bij 1 zelfs tot op de binnenkant. Paarden zelf stonden niet te zweten of warm. Ze staan droog op stal.
De 1e heeft nog een onderdeken eronder, die wel droog was. Beide hebben een global ongevoerde regendeken erover.
Wat is jullie ervaring met deze dekens?

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:45

Ik heb die deken ook, maar vindthem vrij warm. Wat ik ook een nadeel vindt is dat onder de regendeken ( ook die van HH) uit komt. als ze dan gaan liggen in de wei (die van mij staat 24/7 buiten)dan trekt dat veel vocht op. Ik heb die van mij dus een stuk afgeknipt en weer netjes met het zelfde band weer omgezoomd ( moet je wel handig zijn) en dat werkt goed. Maar voor nu is ie echt te warm. heb hem alleen maar met de echt warme dagen opgehad.

Barvrouwke

Re: ervaring Harry's horse onderdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 11:45

Zal het dan toch door die fleecevoering komen? Ik vond hem ook al warm aanvoelen voor een 200 grams... Maar aan de andere kant, hij ging erop toen het nog warmer was als nu....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 15:38

Heb em ook, alleen bij erg kou gaat ie op. Paard blijft er warm onder maar niet klam of zweterig.

talitha__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:06

Ik heb hem ook gehad.. en ik had ook het probleem dat hij onder mijn regendeken uit kwam..
En na een tijdje ging hij een beetje schuren op de schouders... Maar verder vind ik het wel een fijn deken die goed warm blijft

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 16:10

Ik heb hem ook. Hij schuurt wel wat bij de schouders maar mijn paard heeft een erg gevoelige huid. Ik vind het wel een fijne deken.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:48

ik heb m ook, maar gebruik m niet meer, hij schuurt snel. Heb nu de rambo onderdekens en die bevallen stukken beter. Ik vond het dd ook een nadeel, dat als je paard rolt ofzo (en dat doet die van mij) dat hij dan water absorbeert en dus nat wordt en blijft

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:52

Die van mij kreeg schuurplekken van zijn global staldeken en nu heeft hij deze met een dunne zomerdeken op en schuurplekken zijn bijna weg ,hij blijft goed op zijn plek liggen en deken is goed warm.