Maarten reed met Razin naar de wedstrijd en ik nam Orri mee. Verder gingen orri en AMSAMSAMS mee. Razin moest als eerste van de L. Ik was zo bang dat ik de proeven door elkaar zou halen.

Muziek begon en ik zat qua tijd steeds goed, alleen had ik wat foutjes zoals galop in middendraf, verkeerd aanspringen (doet ze nooit maar toch wat stress denk ik). Razin had de afgelopen bedacht dat ze geen achterwaarts meer kon, waarschijnlijk omdat ze dat steeds deed bij het groeten in mijn proeven en ik had gezegd dat dat niet de bedoeling was.

Tijdens het losrijden ging het ook niet van harte, maar nu in de kur deed ze het zomaar! Was ik dus wel weer blij mee!
Een uurtje later was Orri aan de beurt. Voor ons ging een paard van een professionele stal de ring in, dat was echt een ongelooflijk mooi paard die gigantisch kon lopen. Alles heel bevestigd. Toen was ik weer aan de beurt. Ik groette te snel en draafde te vroeg weg, door de spanning! Maar ik hield wat in zodat ik verder weer helemaal goed uit kwam. Er ging niets fout en was dus hartstikke tevreden.
Bij de prijsuitreiking moesten we allemaal te paard. Razin stond al op de trailer, dus Orri mocht weer. Als ik maar geen laatste ben, dacht ik.

Maar ik was 4e met Orri en 2e met Razinda. Toch gek aangezien Orri beter ging en de moeilijkheidsgraad hoger was. Het hele goede paard was inderdaad eerste geworden. Was een leuke avond en Maarten, orri en AMSAMSAMS bedankt! En ook Claudia, Derrick en Eyes die kwamen kijken en geholpen hebben!
Ook nog met Von gemeet die ook meedeed! Bedankt voor het filmen!!