Ponykamp met eigen paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMazzel

Ponykamp met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 11:33

Wat vinden jullie van ponykamp met eigen paard?
Ik persooonlijk vind het veel minder leuk , want met ponykamp is het juist leuk dat je voor een week een eigen poownie hebt .. dat is toch de bedoeling van die ponykampen???

wat denken jullie?

fjordnina

Re: Ponykamp met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:44

Ik vind het veel leuker om dat soort dingen met een eigen paard te doen. Dat is toch je vaste combinatie en een week lol met je knol is altijd leuk.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 13:55

das ook waar

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:00

Ik zelf ga dit jaar weer met mijn vriendinnen en onze paarden op vakantie. OP een camping bij het bos in Oosterhout. Dit doe ik ook veel liever met mijn eigen paard dan dat ik naar paardenkamp ga met vreemde paarden. Daar heb ik geen eigen paard voor :s

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:16

Ik vind dit een beetje een twijfelgeval.

Als ik bedenk hoe ze op sommige kampen omgaan met de paarden bij het buitenrijden (over wat voor paden je bijvoorbeeld gaat galopperen etc. ) Dan zijn er met best veel dingen die ik liever met mijn paardje niet zou doen ;) Springen over boomstammetjes etc.

Aan de andere kant, ik ga liever met mijn pony, want anders staat ie ook maar een week suf in zijn weitje... + Vind mijn pony gewoon zo veel fijner omdat ik hem ken en alle knopjes ken. Een ander paard is wel leuk voor een keertje, maar als ik de keuze heb, dan toch liever mijn eigen pony :D

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:18

ik vind met mijn eigen paard leuker ;)
maar ik ga toch liever naar de camping met mijn paardjes dat is ook stukken goedkoper ;)

Nikkay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 21:01

ik vind het altijd harstike leuk ;)

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:02

ik vind het met eigenpony veel leuker , je doet toch normaal ook alles samen , dus ik vind het ook leuk om strandritten en alles samen te doen op PK :D