[PG] Resoluut, ±11 jarige voskleurige ruin.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Semke

[PG] Resoluut, ±11 jarige voskleurige ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 10:52

Hallo,

Ik ben op zoek naar de ruin Resoluut. Jaren terug (ongeveer 8 jaar geleden) waren mijn ouders en ik de eigenaar van deze lieve ruin. Hij was toen 3 jaar en stond op de Nieuwe Heuvel in Lunteren. We hebben ivm tijd gebrek Resoluut moeten verkopen ;( . De moeder was Destin en de vader Respect beide stonden ze ook op de Nieuwe Heuvel.

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat er met hem is gebeurd en waar hij terecht is gekomen. Ben erg nieuwsgierig en ik hoop dat iemand iets van deze schat weet. Ik heb trouwens nog een foto toegevoegd. Hier was hij dus ongeveer 3 jaar.

Afbeelding

feya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:19

hee!

ik ken wel een resoluut, en dat is ook een vosruin. ik weet alleen niet of die ook 4 witte benen had. het was een E pony.
heb je misschien nog een foto?

Semke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 13:15

Kan wel kloppen het was inderdaad ook een E pony :D . Ik heb nog 1 foto maar die lijkt erg op deze foto. Zelfde moment genomen. Daar kijkt hij alleen vooruit, maar ik kan hem vanavond nog wel even plaatsen.

feya

Re: [PG] Resoluut, ±11 jarige voskleurige ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 15:48

volgensmij is hetzelfde pony, ik weet het zo goed als zeker!
ik stuur je even een pb!

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 15:51

Hij is jaren van een (zusje van een) vriendin geweest (en als jij bent wie ik denk wie jij bent, ken jij ze en mij ook ;) ). Hebben hem in 2004/2005 verkocht volgens mij. Maar misschien ken je dat 'stuk' van zijn leven al , maar wellicht weten zij waar hij nu is en wat ie doet.
Stuur me anders even een pb voor contactgegevens!

jeanette_hol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:31

Afbeelding

hoi hoi

Inderdaad, volgens mij is het hetzelfde boefje ;) Ook van die donkere vlekjes op zijn billen.
Resoluut is dus van ons geweest tot een paar jaar terug!!! Hij is verkocht (2004?) omdat mijn zusje ging studeren en ik twee ponys iets te veel van het goeie vond. Hij liep toen op L niveau. Meisje wat hem heeft gekocht (hij is naar een gezin in harderwijk gegaan) heeft hem op de kampioenschappen gereden en daar goede resultaten behaald. Zie ook info op website, ik heb haar op msn, kan wel vragen voor je?

Mijn zusje heeft hem gekocht van jou? Toen hij nog op de Nieuwe heuvel stond, helemaal achterin bij de wei daar.

Een schat van een pony met erg veel uitstraling en behoorlijk wat mogelijkheden. Al moest hij veel leren maar was ook echt jong nog dus wat wil je. We hebben van alles met hem gedaan en hij was overal voor in, heerlijk vond hij het om in het bos te rijden en samen met mijn paardje in de vrachtwagen ergens heen te gaan. Bleef een draakje dat wel maar dat was wel echt het leuke aan hem. Springen vond hij maar vreemd in het begin maar is allemaal goedgekomen. Heeft mijn zusje wel wat hoeken vd bak laten zien maar samen zijn ze toch een end gekomen. Hebben ook nog op de nrps kampoienschappen gereden in ermelo. uistalgen misschien nog wel op de website te vinden. Ook goede resultaten in de dressuur, springen reed ze verkeerd :o dus daar niets behaald haha.

Met mijn zusje, op de Blauwendraad in Rhenen, B-paarden
Afbeelding

heideconcours ede (B-paarden)
http://img.photobucket.com/albums/v322/ ... ei2004.jpg

met bijrijdster zij heeft dressuurwedstrijden gereden.
http://img.photobucket.com/albums/v322/ ... soluut.jpg

Heb je een pb gestuurd met mijn emailadres en telefoonnummer mocht je meer van hem willen weten, ik heb nog veeeeeeeel meer foto's voor je.

groetjes jeanette
Laatst bijgewerkt door Tanja op 17-01-10 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan, teveel aan foto's omgezet in link

Semke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 00:38

Hallo Allemaal,

Echt ontzettend leuk om al jullie verhalen en foto's te zien. Heb echt vol enthousiastme alles wel tig keer over gelezen hahaha. Heb er bijna geen worden voor :o

Ik zal iedereen die gereageerd heeft op deze topic nog persoonlijk pb'en. Ben natuurlijk erg benieuwd naar alle verhalen / foto's.

Helaas heb ik daar nu even geen tijd voor dus morgen kruip ik gelijk weer achter de pc :D

Nogmaals super bedankt allemaal!

beukiej

Re: [PG] Resoluut, ±11 jarige voskleurige ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:36

Ik zit net op de hyve van mijn beste vriendin te kijken om een krabbeltje te sturen en toen zag ik dus dat jij haar gekrabbeld had!
Je hebt hem dus weer gevonden!
De foto in je begin post is echt sprekend Resoluut.

Resoluut is een geweldig dier en hij was altijd het vriendje van mijn merrie, die we helaas af hebben moeten laten maken i.v.m. een ongeluk.
Die 2 konden alles met elkaar, stonden niet bij elkaar want Resoluut staat bij de eigenaresse thuis en mijn pony stond op een pensionstal.

Fijn voor je dat je hem weer gevonden hebt!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:17

Aangezien Resoluut is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.