Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Biskwie schreef:Wat vind je veearts? Als hij het verantwoord vindt, jij vind het ook verantwoord en je paard geeft geen negatieve signalen ga dan lekker starten. Een tip voor als je toch op concours gaat, neem een verklaring mee van de veearts en doe die tussen de paardenpapieren. Mocht je dan problemen krijgen, is het zo opgelost!

Niisj schreef:Biskwie schreef:Wat vind je veearts? Als hij het verantwoord vindt, jij vind het ook verantwoord en je paard geeft geen negatieve signalen ga dan lekker starten. Een tip voor als je toch op concours gaat, neem een verklaring mee van de veearts en doe die tussen de paardenpapieren. Mocht je dan problemen krijgen, is het zo opgelost!
Ja de veearts is heel positief over haar, hij vind dat ik haar MOET starten omdat het zonde is van haar talent zegt hij. Ik mag zoveel en zo hoog dressuur gaan rijden als ik wil, alleen springen mag niet meer maar ik ben toch geen springer
Dat is idd een goed idee, een verklaring van de veearts erbij steken.
Als alles positief is, kun je het doen.