Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rowie1993 schreef:Misschien he, zou het kunnen zijn dat je Reuma in je handen hebt. Ik zou er toch eens mee naar de dokter gaan.
Heb je er ook last van als je bijvoorbeeld zware dingen optilt ofzo?
Je weet maar nooit..
Of handschoentjes met betere grip?
Rowie1993 schreef:@ Judith_H: Dan zou je inderdaad geen koude handen moeten hebben, maar dit weer! Pff ben het echt zat, al moet ik zeggen dat ik er met m'n nieuwe handschoenen geen last van heb!
Waar ik mijn zweep heb, is waar ook m'n teugels zitten, dus tussen m'n pink en ringvinger en dan in de holte tussen m'n duim en wijsvinger, beetje lastig uit te leggen, geen idee of dat de goede manier is, zo is het me altijd geleerd en het rijdt prima, dan hoef je ook minder moeite te doen om je zweep vast te houden! Misschien is het een idee?
Ik heb een zweep met zo'n plat stuk bovenop, dat het ook niet zo snel uit je vingers kan schieten maar in je handpalm valt.
Edit: nu ik het zo lees, jemig wat een brakkige beschrijving, maar hoop dat je 't enigszins snapt

lonnie schreef:nog nooit gehoord dat iemand anders t ook heeft! ik heb er regelmatig last van, ik krijg dan echt kramp in mijn vingers en moet gewoon stoppen met rijden. waar t van komt weet ik ook nog steeds niet helaas
Judith_H schreef:@rowie1993: wat jammer dat het rijden niet ging!
Ik ga gewoon volgende week eens goed opletten of ik me zweep niet anders kan vastpakken en of dat helpt.
Zal het ook nog even aan me instructrise vragen of die nog andere ideetjes hebt.
Dankjewel in ieder geval voor het uitzoeken.
En verder gewoon meer proberen te ontspannen, misschien dat het dan ook al een heel stuk beter wordt.
! 
*
). Hierdoor *hangt* die dus minder met zijn hoofd naar beneden en dat zie je weer terug in mijn handen.