Königs of De Niro laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joke_devos

Königs of De Niro laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 18:01

Ik ben al een hele tijd aan het sparen om nieuw rijlaarzen te gaan kopen en ik had eigenlijk mijn besluit gemaakt, maar nu ben ik terug aan het twijfelen geslaan...

Ik wil zoiezo laarzen waar er laqué (delen) aan zitten en veel bling zoals bv. Swarovski steentjes :D

Ik was aan het twijfelen tussen
deze Niro's (Ottaviano) - maar dan in het zwart
Afbeelding
en tussen deze Königs (Sir Lack) (eerste model op de foto)

Nu, ik weet wel, jullie kunnen niet gaan kiezen in mijn plaats :o maar ik had wel graag eens geweten of er onder jullie zijn die deze laarzen hebben of misschien gewoon dit merk en wat jullie ervan vinden en indien je er een fototje van zou hebben als je ze aanhebt (op of naast het paard). (Ik weet dat er een De Niro topic is en heb dit ook bekeken ;))

Ohja! Ik weet hoeveel de De Niro's mij zouden kosten, maar van de Königs weet ik dat niet, misschien iemand die me kan inlichten? :P

Daarnaast zou ik jullie wel nog willen vertellen dat ik enkel dressuur rijdt op concours dus de laarzen zouden eigenlijk dienen als dressuurlaars.

Midnight16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:28

Ik heb zelf geen ervaring met De Niro laarzen, maar wel met Konigs en ik ben erg tevreden. Vooral de verharde buitenkant, maar de zachte binnenkant vind ik erg fijn en mooi. Mijn laatste paar heb ik in Duitsland aan laten meten bij Schockemoehle. Op hun site staat de Sir Lack voor 599 euro. Ook kan je daar een prijzentabel zien met de kosten voor de extra's (zoals strass). http://www.schockemoehle.net/shop/

Je vroeg ook nog om aan foto's te paard, maar ik heb een zwart paar en een bruin paar zonder strass ofzo. Ik weet niet of je daar wat aan hebt.

joke_devos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 20:34

Midnight16 schreef:
Ik heb zelf geen ervaring met De Niro laarzen, maar wel met Konigs en ik ben erg tevreden. Vooral de verharde buitenkant, maar de zachte binnenkant vind ik erg fijn en mooi. Mijn laatste paar heb ik in Duitsland aan laten meten bij Schockemoehle. Op hun site staat de Sir Lack voor 599 euro. Ook kan je daar een prijzentabel zien met de kosten voor de extra's (zoals strass). http://www.schockemoehle.net/shop/

Je vroeg ook nog om aan foto's te paard, maar ik heb een zwart paar en een bruin paar zonder strass ofzo. Ik weet niet of je daar wat aan hebt.

Bedankt! Ik heb de site meteen eens bekeken ;-)... Foto's van de Königs die jij hebt zijn niet meteen nodig, ik heb ook enkele vrienden die ze hebben... :-D Maar toch bedankt hoor! :)

Anoniem

Re: Königs of De Niro laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 10:29

Ik heb DeNiro's vind het goede laarzen! :D
Ze waren na 2x rijden direct ingelopen.

Met die andere heb ik geen ervaring.

joke_devos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 10:58

Bedankt voor de informatie! Maar ik heb mijn besluit gemaakt! ;-) Het worden de De Niro's, hier mag een slotje dus :)

xx_tassjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 11:13

ik heb de niro's en ben der echt heel erg tevreden over.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 14:24

Ik heb de bruine niro's ik vind ze erg fijn! Ze zitten echt heerlijk.