Hou zit de rits van Petrie Athene?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Hou zit de rits van Petrie Athene?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-10 11:02

Ik overweeg om Petrie Athene laarzen te kopen, maar ik vraag me af hoe na een tijdje de rits op de voorkant van de laars zit.

Iemand ervaringen?

Appiehappie

Re: Hou zit de rits van Petrie Athene?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:36

In ieder geval nog steeds op de voorkant van de laars.

Nee, da's flauw. Ik heb zelf polo's met rits aan de voorkant en die rits voel je helemaal niks van. Bij mij zit er ook een leren flap onder die tussen de rits en je rijbroek zit als je de laars dichtritst. Met rijden en lopen merk je er helemaal niks van, ook niet na langdurig gebruik.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:37

Er zit inderdaad een flap aande binnenkant, de rits zorgt er ook niet voor dat het zadel beschadigt!

Appiehapie: Congrats! :D

Appiehappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:41

Merci!

Bijkomend voordeel: de rits houdt de laars in model (inzakken bij langdurig staan, zeg maar) en de ellende van 's zomers die %$# laarzen niet uit kunnen krijgen is ook verleden tijd (en de laarzenknecht eigenlijk ook).

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 13:09

Helaas zat er op de Athene 8 weken levertijd... Ik zit nu zonder en heb morgen gewoon echt laarzen nodig, dus heb ik de Petrie Coventry gekocht :)

Afbeelding[/quote]

Ik wil ermee gaan dressuren en springen, dus is dat wel een fijn model om te doen :)