Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb toen Cribox gebruikt. Smerig spul, vooral de 'dikke' variant. Het is er echter ook in een soort van spuitbusje (meer vloeibaar en transparant) en dat voldeed beter. Het veulentje heeft het nog 1 keer geprobeerd; de bek die ze toen trok 
ellepel schreef:nou je zou kunnen vragen of het mogelijk is om er dan dus een liksteen neer te leggen en om eventueel wat stro bij te gaan voeren zodat het dier wat starat eet dus wel genoeg vezels binnen krijgt.
echt heel vervelend als ze het doen.
dakario,mag ik vragen hoe je dat weet van die minerale zouten?
wij hebben dus wel een liksteen liggen,maar het dier bij ons zit soms nog bij de staarten van de andere paarden
Kitty_ schreef:Ik heb nu hertshoorn olie staan. Ik heb de eigenaresse gevraagd haar paard van de zomer een grasmasker om te doen
bello2005 schreef:ten eerste,
je bepaald zelf toch wel met welke andere paarden je eigen pony komt te staan ?
En als die staartenbijter dan zonodig alle paarden moet afbijten, sorry maar dat gaat die
pony maar in een andere wei.
Desnoods staat die maar alleen, vind dit geen juiste redenering.
Gewoon zorgen dat die niet meer bij jou pony komt te staan.
Vind het ook raar dat die eigenaar van die pony er niets aan doet...
Als mij dat zou overkomen zou ik echt kwaad worden, en dan zou ik die staart van dat paard ook afknippen.
Eens kijken of die eigenaar het ook zo leuk vind..
een echte bikkel dus.. op de staldeur uiteindelijk groene zeep gesmeerd, maar is voor een staart niet echt bevorderlijk.