Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zonder een rekening van al dat startgeld
. ..Vaak kun je ze namelijk terugkrijgen als je er een keer voor belt, of ze bewaren 'm voor als je er nog een keer komt starten. daantjuhhh schreef:Ik heb dit jaar heel wat af moeten melden, maar nog nooit wat terug gekregen.
ik heb wel 2 keer een rekening gehad.
Vond het wel stom dat ze dan niet ff mijn coupons in die rekening stoppen!
liberty schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb dit jaar heel wat af moeten melden, maar nog nooit wat terug gekregen.
ik heb wel 2 keer een rekening gehad.
Vond het wel stom dat ze dan niet ff mijn coupons in die rekening stoppen!
Als ze de coupons al gelijk mee terug sturen hebben ze geen bewijs meer dat jij ingeschreven heb.
liberty schreef:Om die reden zouden ze best de coupons terug kunnen sturen, maar dat is per organisatie verschillend.
)
Sjonniej schreef:Ik ga als wedstrijdsecretariaat ook zeker geen coupons terugsturen. Weggooien vind ik dan weer te gek, dus ik bewaar ze wel netjes. Maar gewoon maar even terugsturen doe ik niet aan.
Als ruiter kun je ook best het initiatief nemen om om je coupons te vragen, dan kun je ze zo terug krijgen, geen probleem. Maar om nou iedere afbeller zijn coupons na te sturen, dat gaat mij te ver.
'.