Ik ben laatst met mijn vriendin naar een andere stal verhuist... Op de vorige stal (manege) hadden ze 0,0 weidegang..
Dit wouden wij niet meer.. Dus op zoek naar een andere stal!

We hebben er 1 gevonden, en alles gaat goed! ... Bijna dan..
Het paard van mijn vriendin is zoooo dominant nu!
Als wij erbij komen in de wei, en dan vooral als ik naar mijn paard loop, dan valt hij gewoon mij of mijn paard aan...
Ook als ik buiten de wei sta, en Trippel (mijn paard) komt naar mij toe.. Valt hij hem aan.. En dan gaat dat best hard!
Echt bijten, hard!! Zo hard dat ik een dikke scheur al in mn deken had.. Nu ben ik blij dat hij 2 dekens op heeft... Maar hij heeft zelfs op zn huid onder de dekens kleine schrammetjes.. (Niet erg.. Maar toch)
Dit gaat dus een probleem worden van het zomer als hij geen deken meer op heeft.. Ik ben bang dat er niks meer van mijn paard overblijft..
Dan eergister, Trippel had op de 1 of andere manier zn deken afgekregen, en die lag dus in de wei..
Ik loop er heen om hem te pakken, en Joli (paard van vriendin) viel me gewoon aan! Toen ik boos werd en met de deken naar hem zwaaide bokte hij gewoon net zo hard mijn kant op!
Dit gaat natuulijk te ver!
Dat paard bij een andere inzetten gaat niet, er staan 3 kleine pony'tjes en kleine pony's vind ie helemaal leuk!
En nog 1 merrie.. Maar die staat nu in het weitje ernaast, maar die word nu al super hengstig van Joli.. Dus dat gaat ook niet wat worden..Vandaag hebben we een speelbal gekocht, in de hoop dat het wat beter gaat daarmee??
Ze staan er nu anderhalve maand denk ik, dus ik denk dat de rangorde wel bepaald is...
Ze staan ongeveer elke dag van 11 tot 3/4 op de wei.. (Met deze sneeuw)
Normaal wat langer.
Wij hebben geen idee wat we hier aan kunnen doen..
Dus aub.. HELP!
Beweging hebben ze nu niet.. Behalve de wei dan.. Ivm de sneeuw.. Elke dag komen we bijna, dus elke dag krijgen ze zowiezo aandacht van ons.. (Al is dat nu met dit weer niet zoveel als anders) Plus die mensen van de stal gaan er ook regelmatig heen..