Ik ben van plan om de Harry's Horse Rijbroek 'Classic' met kunstlederen zitvlak te kopen.
Wie heeft deze rijbroek? En wat vind je ervan? Valt-ie klein of groot? Lekkere stof?
Lau
Geplaatst: 12-01-10 14:01
ik had hem en i valt redelijk normaal. hij is heel fijn,maar ik zou hem niet alte vaak dragen wat het zitvlak gaat redelijk snel kapot. maar het was zeker geen foute aankoop hij zit heel lekker. hij is ook niet zo stroef als al die andere met lern zit vlak
Amreen
Geplaatst: 12-01-10 14:06
het (kunst)leer is inderdaad heel soepel, bij mij is de broek wel wat aan de lange kant.
Goed om te horen dat het leer soepel is. Ik heb nooit eerder een broek met (kunst)lederen zitvlak gehad en dan is dat wel het beste om mee kennis te maken denk ik!
S_uus
Zeker goede broeken, heb er 2 bruin en roze geblokt. Bruin geblokt begint nu beetje te pluizen of zo,, scheurt af en toe klein beetje maar heb hem ook al een flinke tijd
Sophie78
Geplaatst: 14-01-10 14:51
Ik heb hem ook!! Valt idd als een normale HH broek. Iets langer dan andere merken. Verder fijne broek!!
Ik ben verknocht aan de rijbroeken met leren zit van HH. Ze zitten heerlijk, blijven redelijk lang heel. Ik vind de broeken van HH wel altijd wat ruim vallen (in vergelijking met eurostar en horka)
vevina
Geplaatst: 14-01-10 21:54
ik ben ook van plan hem te kopen, zit zo een kunstlederen zitvlak juist fijn of minder fijn? ik ben namelijk gewend zonder te rijden en vind het zonde om de broek te kopen en het blijft niet lekker te rijden