Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tanya21 schreef:Lord_Ik Sommige paarden zijn er niet helemaal voor gemaakt om dag en nacht buiten te staan...

Lord_Ik schreef:Tanya21 schreef:Lord_Ik Sommige paarden zijn er niet helemaal voor gemaakt om dag en nacht buiten te staan...
Of probeert de eigenaar het paard dat gemaakt is om dag en nacht buiten te staan 'onklaar' gemaakt?
Hier is het wel paardje dat een duidelijk signaal geeft dat ie wél gemaakt is om buiten te staan, maar dag en nacht hoeft niet persé hoor,, de hele dag kan ook al voor een hele verbetering in gedrag zorgen denkikzo.
In elk geval,, met een muilkorf ga je niets verhelpen want dan blijft ze met muilkorf ook wel agressief doen en een muilkorf tegen je hoofd is ook niet zacht.
Tanya21 schreef:Lord_Ik schreef:Of probeert de eigenaar het paard dat gemaakt is om dag en nacht buiten te staan 'onklaar' gemaakt?
Hier is het wel paardje dat een duidelijk signaal geeft dat ie wél gemaakt is om buiten te staan, maar dag en nacht hoeft niet persé hoor,, de hele dag kan ook al voor een hele verbetering in gedrag zorgen denkikzo.
In elk geval,, met een muilkorf ga je niets verhelpen want dan blijft ze met muilkorf ook wel agressief doen en een muilkorf tegen je hoofd is ook niet zacht.
Als je goed leest, komt ze er dagelijks uit..