Trektocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Icecrystal

Trektocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 12:38

Het zit dus zo, Ik en een vriendin van me willen deze zomer een trektocht van ongeveer een week maken door noord-holland.
Wij zijn dan allebij 18 en we gaan met de 2 paardjes uit mijn profiel!
Nou zoeken wij een aantal adressen waar we kunnen overnachten, en graag ook ontbijten en waar de paarden dus kunnen staan.
Dit alles natuurlijk tegen een vergoeding!
Aangezien hier alle paarden mensen zitten dacht ik dat er via bokt misschien wel iets te regelen viel!
Dus is er iemand uit Noord-holland die nog een plekje op de hooizolder over heeft hoor ik het graag!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:25

Wil je echt alleen met zn 2e een trektocht gaan maken, of met nog iemand erbij die er ook ervaring mee heeft/in een groep ofzo?

Icecrystal

Re: Trektocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 12:49

Nou met z'n 2en is niet echt een groep :P
En tot nu toe gaan we indd met z'n 2tjes. Maar natuurlijk mogen er meer mensen mee. :)

_carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:46

In Heijen zit een manege
( www.bergemo.nl )
misschien kun je daar wel in een huifkar ofzo slapen dat doen ze daar ookwel eens.
Je kunt het proberen';)
veel plezier alvast met jullie trektocht !

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 10:23

_carmen schreef:
In Heijen zit een manege
( http://www.bergemo.nl )
misschien kun je daar wel in een huifkar ofzo slapen dat doen ze daar ookwel eens.
Je kunt het proberen';)
veel plezier alvast met jullie trektocht !

Ja maar da ligt in noord-limburg :+

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:58

Wordt lid van de Nederlandse Vereniging van VrijetijdsRuiters (www.nvvr.info), organiseer een hinnikavond in je regio (=kletsavond, al dan niet met een thema, in jouw geval zou het thema trektocht zeer geschikt zijn) en leg contacten. Er zitten diverse leden in Noord Holland en er wordt geklaagd dat er te weinig wordt georganiseerd, dus je zou direct een zeer positieve indruk maken :D

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 00:04

Lid worden van de NVVR is altijd een goed idee....en reuze gezellig (zei een Zuid-Hollands NVVR lid). Helaas kan ik je niet echt aan een adres helpen, maar wat Waratje zegt is 100% waar! Dat van die trektocht is wel heel erg gaaf....misschien moet ik toch ook es zoiets gaan verzinnen. Maar er zijn zoveel leuke dingen te doen, ik weet niet of ik daar allemaal wel tijd voor heb!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 13:41

Het zou de gemiddelde leeftijd binnen de NVVR ook weer verlagen, wat nooit een verkeerde ontwikkeling is :D

Misschien toch weer eens zo'n "trektochtvoorbereidingsweekend" doen, zoals we dat enkele jaren geleden ook hebben gedaan. Gerry doet dat erg goed!

ElPaharo, zodra de sneeuw weg is, laadt je dat spook van je op de trailer en kom je rijden, moeilijker is het niet........

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 22:52

Leuk joh, ik heb dit vorig jaar gedaan maar dan alleen met mijn paard.

Ik heb de route gestippeld langs adressen waar ik kon slapen: schoorl, oudkarspel,hoogwoud,berkhout,edam (thuis)

je paarden stallen is niet het moeilijkste om te regelen heb ik gemerkt. Het is allemaal gelukt. (heb wel veel gebeld)

Zoek eerst plekjes voor jullie zelf om te slapen. Ik raad je aan te zoeken naar bv zorgboerderijen, maneges die ook ruiterkampen doen, campings met blokhutten en paardenweides. Welke regio willen jullie rijden? Wellicht heb ik nog een idee.