Ik ben op zoek naar een plekje waar ik in de meivakantie, evt. in de zomervakantie heen zou kunnen gaan. Voor de meivakantie wil ik graag:
* niet te ver van Drenthe, in Drenthe is ook prima. * paard/pony hoeven niet op stal, weidegang is voldoende. * In (sta) caravan of huisje * Niet te duur, hoef ook geen enorme luxe.
Ik wil graag met dochter (8 jaar) en pony, man en ik zelf en paard lekker even weg. Wanneer het een beetje aantrekkelijk is willen (grote )puber zonen en evt. hond ook wel mee.
Als de plek bevalt willen we evt. in zomervakantie terug komen, en dan indien mogelijk met eigen kampeermiddel. Weten jullie iets voor ons?
JFR
Geplaatst: 06-01-10 00:11
in brabant, ligt een soort vakantie manege waar je met je paard heen kunt, leuke activiteiten, mooie uitrijmogelijkheden, zal het eens opzoeken, erg mooi & niet duur box & huisje is samen in prijs maar kan ook de wei op
Bonnelover
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-10 00:18
JFR schreef:
in brabant, ligt een soort vakantie manege waar je met je paard heen kunt, leuke activiteiten, mooie uitrijmogelijkheden, zal het eens opzoeken, erg mooi & niet duur box & huisje is samen in prijs maar kan ook de wei op
Ik hoor heeeeeeeeeeeeel graag van je waar dit is.
Noppert
Geplaatst: 06-01-10 11:52
Je zou bij ons terecht kunnen, honden en tienerzonen ook van harte welkom Alleen kun je hier zomers niet kamperen, maar verderop zit wel een mini-camping als je de omgeving mooi genoeg zou vinden. Voor meer informatie www.peelhoven.nl
Goede uitrijmogelijkheden, maar ook dichtbij diverse stadjes/steden. Als de heren pubers het ook leuk vinden om te mountainbiken e.d. kunnen ze daar hun hart ophalen.
mirano
Geplaatst: 06-01-10 18:33
kijk eens bij www.zonnetij.nl of je kan googlen onder bungelowpark Nuilerveld. Dat is naast ons. Zie onderstaande site. Je zit vlakbij het Dwingelerveld.
Er zijn meestal stacaravans tehuur van de camping en anders kun je van particulieren meestal wel huren, er zijn stallen en 1 binnenbak, 1 buitenbak een 1springweide. Ze mogen op de wei staan zolang jezelf wil, mooie buitenrij mogelijkeden en een meertje waar je kunt zwemmen met je paard, ook kun je aansluiten bij een manege buitenrit Beilen, drenthe;)
Laatst bijgewerkt door power1997 op 06-01-10 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt
power1997
Geplaatst: 06-01-10 22:30
ps, alle huisdieren mogen mee en er is een speciaal "animatie"team voor 12 tot 17 jaar volgens my