Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aslo schreef:Meestal moet je idd naar een manege, keuring of iets dergelijks met je pony om 'm te laten meten. Je kunt navragen waar zoiets bij jou in de buurt geregeld wordt. Een ponymeter komt zelden voor 1 pony aan huis.
melody2 schreef:aslo schreef:Meestal moet je idd naar een manege, keuring of iets dergelijks met je pony om 'm te laten meten. Je kunt navragen waar zoiets bij jou in de buurt geregeld wordt. Een ponymeter komt zelden voor 1 pony aan huis.
Een ponymeter komt ook voor 1 pony aan huis, alleen zal je daar meer voor moeten betalen.
Nouvel schreef:Bij ons op de vereniging wordt dat elk jaar in januari een keer georganiseerd.
Dan komt er iemand die officieel mag meten en kan iedereen die wil laten meten zich opgeven.
Volgens mij ook van buitenaf, maar dat weet ik niet helemaal zeker...
Organiseert jouw eigen vereniging niet zoiets?
Bij os is het volgende week zondagochtend weer...
ananco schreef:Weet iemand hier dan ook ongeveer de prijs van??
annastasia schreef:ananco schreef:Weet iemand hier dan ook ongeveer de prijs van??
Als je wedstrijden wilt starten moet je eerst je pony laten meten. Dus ongeacht wat het kost, je zult het eerst moeten laten meten.
Misschien voor ons handiger als je verteld in welke regio je woont, kunnen we je direct een aantal namen van verenigingen/ manege's geven waar binnenkort gemeten wordt.
En anders even het KNHS bellen, weet je het direct zeker en zijn de kosten je ook bekend.
en ik weet dat mijn pony sowieso weer gemeten moet worden. Maar als ik ongeveer de prijs weet, weet ik of ik met mijn pony bij een vereniging langs ga of dat de meter bij ons op stal laat komen. annastasia schreef:komen ze bij de wroetende mol nooit pony's meten?
Wellicht dat er bij ons op de manege binnenkort weer gemeten wordt ('t zandt).