Staat als het goed is in Friesland. Vriendin van mij had vorig jaar haar bruine KWPN merrie door hem laten dekken. Is een erg leuk bont dametje uitgekomen.
Staat als het goed is in Friesland. Vriendin van mij had vorig jaar haar bruine KWPN merrie door hem laten dekken. Is een erg leuk bont dametje uitgekomen.
OK maar je weet niet waar ?
sharayn
Geplaatst: 25-02-10 17:58
Ik weet na mijn weten waar Rocky nu staat de eigenaar(Fam.F. de jong) in Augustinusga bonte fries Rocky heeft na mijn weten Samber als vader
Laatst bijgewerkt door Tanja op 26-02-10 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, gebruik aub de wijzig knop.
Adil
Geplaatst: 25-02-10 18:08
Ik heb hier een link naar marktplaats! Een veulen van de hengst Rocky! Misschien weet de eigenaar/fokker meer van Rocky? Hij heeft er immers mee gedekt!
Op OV is het alleen toegestaan te reageren indien je bruikbare info hebt voor de topicstarter, alle andere berichten zijn offtopic en worden verwijderd. Er zijn nu een aantal offtopic berichten verwijderd, reageer auballeen als je bruikbare info hebt voor de TS, het onderlinge gebabbel en andere berichten graag via de pb
DjBDJ
Geplaatst: 02-03-10 17:00
Hallo,
Ik heb vorig jaar ook een veulen gekocht waarvan Rocky de vader is.
Heb je inmiddels al meer informatie over de hengst?
Weet je ook toevallig wie de moeder was?
groetjes jessica
ozzyke
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-10 11:55
Nee ik weet nog altijd niks
jennifer0
Geplaatst: 01-02-11 00:27
rocky is na mijn weten niet een van f de jong
maar van aj scheerhoorn in grijpskerk
moet je effe googlen staat zijn tel nummer wel bij