Zoals de titel al zegt, heeft er iemand ervaring met de zingende huifkar in Pesse? [Drenthe]
Ik ga er van de zomer op ''ponykamp'' 5 dagen 4 á 5 uur te paard. Je slaapt steeds op een andere plek, iemand ervaringen mee, of kent iemand het zowieso?
mirano
Geplaatst: 03-01-10 15:07
Er zijn wel mensen hier op bokt die bij ons geweest zijn. Er komt vast nog wel reactie. gr.
ikke
Geplaatst: 03-01-10 19:07
Nee, ervaring heb ik niet met hen en dat zal ook niet zomaar gebeuren, maar dat komt vooral omdat ik ondertussen zoveel mensen in Drenthe ken, dat ik dit soort zaken met privé-afspraken doe
Maar je kunt natuurlijk vragen op welke plekken je overnacht en deze plaatsen vervolgens op Google maps opzoeken (Mirano!?). Dan heb je gelijk een beeld door welke gebieden je rijdt. Beetje zoekwerk levert je vervolgens wel plaatjes op van die gebieden en dan heb je een idee waar je zoal rijdt. Daarnaast zijn er beslist stukjes van de mogelijke route te vinden met Google streetview (het oranje poppetje linksboven bij Google maps) en kun je dus alvast rondkijken in de omgeving. Op die manier heb je al de nodige voorpret en voorpret is de helft van alle lol.