Eagles Ranch

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xlenngp

Eagles Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 21:23

Is iemand ooit met zijn paard op vakantie geweest naar de Eagles Ranch?
Kan je er leuke buitenritten maken?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:43

Er zijn ongetwijfeld meer hondjes die Fikkie heten, dus bedoel je deze club: http://www.eaglesranch.com/ ?
Ligt midden op het eiland, dus stukkie langs de weg en dan door de duinen. Dat was vroeger een mooi gebied om te rijden, maar ik ben er al in geen 20 jaar meer geweest.
Dus, als dat gebied nog steeds zo berijdbaar is als 20 jaar geleden, dan is het een mooi gebied.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:14

Op Texel kun je geweldig rijden, in het bos en op het strand. De waal ligt midden in het eiland en hierdoor moet je wel rekening houden met een rit van 20/30 minuten langs de weg om in het bos te komen. Peroonlijk zou ik zoeken naar een adresje in De Koog (10 min), of achter Den Burg (stal Rozenburg 15 min) of de fam Blom (Den Hoorn) dan zit je echt binnen 3 minuten in het bos.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:08

Ik ken iemand die dr geweest is, en die had het er echt heel erg naar dr zin gehad
Kweet alleen niet of ze een buitenrit gemaakt heeft..

xlenngp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 22:25

ikke schreef:
Er zijn ongetwijfeld meer hondjes die Fikkie heten, dus bedoel je deze club: http://www.eaglesranch.com/ ?
Ligt midden op het eiland, dus stukkie langs de weg en dan door de duinen. Dat was vroeger een mooi gebied om te rijden, maar ik ben er al in geen 20 jaar meer geweest.
Dus, als dat gebied nog steeds zo berijdbaar is als 20 jaar geleden, dan is het een mooi gebied.

Ja die ranch bedoel ik

xlenngp

Re: Eagles Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 22:26

Het maakt mij niet uit dat ik er wat langer over doe om er te komen hoor.