Pasvorm PK jassen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bagheera2000

Pasvorm PK jassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 10:43

Heb op internet een ontzettend leuke jas van PK gezien en ik heb nog geen ervaring met de jassen van dit merk. Wie kan mij iets meer vertellen over de pasvorm van de jassen van PK? Vallen ze klein, normaal of ruim? Heb normaal gesproken maat m (38-40) van bovenkleding maar wil wel nog een aantal laagjes onder mijn jas aan kunnen gezien de kou die er aan komt ;-), maar wil natuurlijk ook niet met een veel te grote jas lopen.

Alvast bedankt voor de informatie.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 10:48

bagheera2000 schreef:
Heb op internet een ontzettend leuke jas van PK gezien en ik heb nog geen ervaring met de jassen van dit merk. Wie kan mij iets meer vertellen over de pasvorm van de jassen van PK? Vallen ze klein, normaal of ruim? Heb normaal gesproken maat m (38-40) van bovenkleding maar wil wel nog een aantal laagjes onder mijn jas aan kunnen gezien de kou die er aan komt ;-), maar wil natuurlijk ook niet met een veel te grote jas lopen.

Alvast bedankt voor de informatie.

hoi!

ik heb heel veel PK spullen en het bevalt erg goed!!
heb altijd of 36/38 bij gewone kleding zo ook bij PK
heb 1 jas van PK waar een dubbele voering in zat nog een soort exstra jasje.. deze heb ik er uit gehaald..
en ik kan onder mijn jas wat ik dus momenteel doe rustig 2shirts en dan 2 truie aan doen jas zit wel wat straker maar past nog wel...
en in de zomer trek ik de band bij tailje wat aan en zit hij weer strak om me heen!!
vind het erg fijne jasse met een goeie levensduur

powerzoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 10:49

ik heb verschillende pk jassen en ik vind de pasvorm echt super!
Volgens mij vallen ze heel normaal. Ik heb nooit problemen gehad met de pk jassen.
ik ben er zeer tevreden over!

bagheera2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 10:52

Dank je wel voor jullie snelle reacties.

Japielover, wat voor maat pk spullen heb jij dan? S?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 12:31

bagheera2000 schreef:
Dank je wel voor jullie snelle reacties.

Japielover, wat voor maat pk spullen heb jij dan? S?

kijkt in der vest:P
ja s/36 vest maat

dus jas zal dat ook zijn..

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 15:03

Ik heb de PK oranje jas van vorige winter. Normaal 38/40 voor mijn bovenlijf, maar de PKjas is maat 36. Ruim genoeg. Ik heb altijd veel laagjes aan en zit nogsteeds prima!

whittie

Re: Pasvorm PK jassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:32

PK valt meestal vrij normaal inderdaad! ik draag altijd 36/38 en van PK S, soms past xs ook nog wel