- Hoelang rijd u paard?
Zo'n 17 jaar (Of, als je de vraag anders opvat: 1 uur per keer
)
- Hoe vaak per week rijd u paard?
Gemiddeld 1 keer per week. Met name in de zomer wel vaker, als het lukt.
- Is uw manege lid van de FNRS?
Wel geweest, ik weet niet of hun lidmaatschap nog actief is.
- Wat voor een systeem gebruikt uw manege m.b.t. het betalen van de rijlessen?
Vaste klantenkaart- 10 rittenkaart
- losse les contant (dit is mijn keuze)
automatische incasso
- Bent u tevreden over het systeem waar uw manege mee werkt m.b.t het betalen van de rijlessen?
Prima hoor. Hoewel pin ook wel makkelijk zou zijn.
- Wat voor een soort manegebedrijf spreekt u het meest aan? (denk aan soorten instructie, maximaal aantal lessers per groep, kwaliteit manegepaarden etc.)
Kleinschalig en sympathiek. Als de mensen hart voor hun paarden hebben, en ook voor hun klanten, ben ik al snel tevreden. Kwaliteit zit (in mijn ervaring) niet per se in kenmerken als gediplomeerde instructie of een strict aantal leden per groep, het gaat er vooral om hoe er mee omgegaan wordt.
- Wat vind u een betaalbare prijs voor een uur manegeles?
- Waarom vind u dit een betaalbare prijs?
Ik betaal 20 euro per uur en in deze omgeving en voor deze situatie vind ik dat acceptabel. Hier in de regio is paardrijden gewoon erg duur. In een andere omgeving zou dat weer anders zijn.
- Bent u in voor cursussen welke onder deskundige begeleiding gegeven worden?
- In wat voor een cursus zou u eventueel interesse hebben (denk aan poetscursussen voor kinderen, opzadelcursussen, toiletteercursussen etc.) ?
Ik zou geen poestcursussen hoeven, maar kennismakingscursussen met andere takken van paardensport (western, dameszadel, voltige, mennen) zou ik wel leuk vinden.
En meer gelegenheid tot buitenritten (ook langere) ook.
- Wat is uw leeftijd?
- Wat is uw geslacht?
- In welke provincie woont u?