Ik had nog snel ff geregeld dat ik dinsdag een extra les had om wat te oefenen. Door de regen kon ik niet in de houtsnipper bak rijden (anders glijd ze uit

Vandaag lekker 's middags gevlecht en getut enzo, en mijn vader kwam om kwart over 5 om de trailer aan de auto te koppelen, spullen+paard in te laden. Eerst waren we nog de stang voor achter Jamy dr kont in de trailer kwijt, dus het duurde ff wat langer

Om 10 voor 6 waren we uiteindelijk op de ponyclub, ff betaald en toeng aan opzadelen. Om 10 over 6 zat ik er op en ging ik inrijden. Ze was ontzettend braaf, lekker voorwaarst, aan het been en ontspannen

Na een kwartiertje of 20 minuutjes mocht ik al beginnen dus ik ging opweg naar mijn eerste proef.
Mijn eerste proef ging echt SUPER, ze deed gewoon echt alles goed en braaf en netjes enzo

Vlak daarna mocht ik de tweede rijden, en die ging iets minder omdat ik in de bak moest rijden waar ze normaal uitvliegt als ze geen zin meer heb( is naast het hek opweg naar de uitgang), dus ik reed een beetje heel erg niet door de hoeken

Toen ff lekker uitgestapt en -gevlochten, toen op de trailer gezet en ff gewacht op de prijsuitreiking.
Ik was in de 2de proef 2de met 160 punten!

Maar toen kwam het

Ik ga 4 juni voor het eerst L1 starten, en 29 mei gewoon nog een keertje B

Maar ik ben echt supertrots