Het weekend van 18 tot en met 20 december was in onze regio een wedstrijd georganiseerd, waarin je 2 proeven kon rijden. Ik had mij ingeschreven voor deze wedstrijd + betaald en de coupons opgestuurd. Helaas zijn ik en mijn paard als combinatie op wedstrijden tijdelijk uitgeschakeld, door de gezondheid van mijn paard.
Hierdoor heb ik mij ruim voor de sluitingsdatum afgemeld. Via de contactpersoon,die alles regelde voor de organiseerde rijvereniging, kreeg ik te horen dat ik mijn inschrijfgeld (20 euro) zou terug krijgen. Omdat ik mij dus ruim voor de sluitingsdatum voor het inschrijven had afgemeld.
Toen eenmaal de startlijsten erop stonden, stond ik er op. Ik weer contact gehad met de contactpersoon, en ze gaf aan dat zij het had doorgegeven. De dag erna was ik eraf gehaald.
maar wat blijkt, ik heb nog steeds mijn inschrijgeld niet terug. Ik heb al netjes naar de voorzitter van de vereniging gemaild, maar helaas geen enkele reactie en ook geen geld.
Wat moet ik nu doen? Nog een keer contact opnemen via de telefoon, of toch even wachten tot in het nieuwe jaar (of is het dan te laat)?
ook al komt het dringerig over, dat maakt niet uit. ze kunnen toch minimaal reageren en uitleggen wat er aan de hand is. ik zou dus gewoon even bellen..
Amanda__
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-09 11:50
Patty14 schreef:
Wanneer heb je voor het laatst gebeld? En wanneer heb je de mail verstuurd?
Afgemeld,had ik mij dikke anderhalve week van te voren. en toen ook te horen gekregen dat ik het geld terug zou krijgen Contact met de contactpersoon voor de twee keer, de dag voor de wedstrijd. en gemaild, ik dacht 2 dagen voor kerst.
Anoniem
Geplaatst: 29-12-09 11:55
Gewoon bellen, ze hebben toch toegezegd dat jij het geld terug krijg. Er achteraan gaan dan, anders denken ze daar straks..Oww die wilt het geld niet meer terug
Ja inderdaad zoals hierboven al word gezegt zou ik gewoon naar hun bellen. Hun hebben gezegt dat jij jou geld terug krijgt dus dat mogen ze dan ook maar even gaan regelen .
Amanda__
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-09 20:44
oke prima. Ik ga ze morgen bellen.! *had even een steuntje in de rug nodig*