Wie heeft er wel eens zelf een jasje ontworpen? Heb je dit zelf geschetst + genaaid? Of laten doen, zoja waar? En kun je dan ook iets meer vertellen over de stoffenkeuze + binnenvoering en waar heb je dit vandaan?
Ik graag een nieuw jasje en iets unieks. Mijn maten zijn niet erg voor de handliggend (ben smal en lang) dus als ik iets unieks tegen kom is het vaak mijn maat niet.
MIjn oma heeft vroeger het jasje dat ik nu draag voor mijn vader gemaakt. Maar nu draag ik het. Dus je zou het zelf kunnen maken.
Alice13
Geplaatst: 29-12-09 20:54
Het is helemaal niet moeilijk om zelf iets te maken, Nu is een jasje wel gelijk heel veel werk om netjes af te werken. dus niet echt voor iemand die nog nooit achter een naaimachine heeft gezeten.
hou rekening met rek, ruimte en stevige voering.
Ik heb zelf een mode opleiding gedaan dus als je vragen hebt wil ik je best helpen. Ga alleen niks voor je maken, ben er niet voor niks niet mee verder gegaan
ohja voor ideeen kun je mooie tijdschriften kopen of op internet kijken naar mode ontwerpers. Michael Kors is een ontwerper die vaak colbertjes heeft.
Ik weet iemand die het in Utrecht heeft laten maken, helemaal zelf ontworpen. Als je zou willen kan ik het adres wel vragen, het was iets rond de 200 euro dacht ik. Pb me maar
joelle
Geplaatst: 03-01-10 14:14
Ik heb gisteren bij Divoza een rijjasje besteld van Esperado. Je kunt daar uit een stoffenstaal, de stof van het jasje kiezen, de bies, kraag en knopen. De maten zijn wel standaard, dus het is niet een op maat gemaakt jasje. Maar ik vind de pasvorm erg mooi, en hij heeft een fijne binnenvoering.