2 parcoursen rijden, hoe werkt de puntentelling?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

delfa

2 parcoursen rijden, hoe werkt de puntentelling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 13:02

alvast bedankt voor het lezen :Y)

Ik start vanaf januari met mijn pony op springconcours, maar nu vraag ik me iets af. Want hoe zit het als je 2 rondes/ parcoursen springt?
Het is toch zo dat je per parcours max. 2 winstpunten kunt halen? Betekend het dan dat je met 2 rondes dus max. 4 winstpunten kunt halen?
Ik snap er even niks meer van :o

mistid

Re: 2 parcoursen rijden, hoe werkt de puntentelling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:06

Dat staat in het vraagprogramma of je 1 of 2 parcoursen voor puntentelling kunt rijden. Meestal is het er maar 1 hier in het noorden. Je eerste parcours telt altijd voor winst, tenzij anders vermeld

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:01

ja ik vroeg me ook af hoe dat zit ik wil ook gaan springen met me paard ,hij is nu herstellende maar ik ben benieuwd hoe dat gaat kwa startlijst /wp's [met of zonder jury] /wat is een barrage ,en wanneer ga je die dinges doen?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 16:31

Sommige wedstrijden heb je idd twee pacoursen voor punten: Vaak dan één klasiek en een twee fasen, of meteen op tijd
En andere wedstrijden heb je één pacours voor punten, en de andere is dan progressief, en dat is dan vaak voor prijzengeld...