Mountain Horse richmond highrider heren ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nl_t

Mountain Horse richmond highrider heren ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 11:55

hey ,,
ik ga binnen kort me leren laarzen krijgen en ik heb een paar hele mooie MountainHorse [vanaf nu MH] laarzen de richmond highriders heren
maar nu vraag ik me af ,heeft er hier iemand ervaring met de laarzen [Heren of Dames uitvoering]
en [zie foto onderaan] met deze mag ik toch ook officieel starten?

Gr

Afbeelding

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 11:58

Je mag met deze gewoon starten, ik heb jaren een paar gehad, de zwakke plek is echter de rits, die heb ik een paar maal moeten vernieuwen, ik vond dat niet fijn, de laarzen op zich wel, heb nu al weer een aantal jaar de grasmere van ariat maar daar mag je geen dressuur mee starten, maar die hebben geen rits en dus ook geen zwakke plek.

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 12:07

elmo1 schreef:
Je mag met deze gewoon starten, ik heb jaren een paar gehad, de zwakke plek is echter de rits, die heb ik een paar maal moeten vernieuwen, ik vond dat niet fijn, de laarzen op zich wel, heb nu al weer een aantal jaar de grasmere van ariat maar daar mag je geen dressuur mee starten, maar die hebben geen rits en dus ook geen zwakke plek.

Oke, Bedankt ! ik denk dat iedere laars met rits een zwakke punt heeft inderdaad ,maar ik wil heel graag met rits ,omdat ik zonder rits zon gekloot vind ,zeker als je ze aan hebt en je hebt ff geen laarzen trekker in de buurt en er Zit bijv steentje in :P ik heb nu MH stal schoenen en die lopen zo lekker ,ik ken mensen die hebben de high rider II maar ik ben nogal lang ,dus die vallen net te kort en deze vallen veel beter! :D
Reden ze ook lekker? en zakten ze veel in?

Caira

Re: Mountain Horse richmond highrider heren ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:37

Ik heb niet deze gehad maar wel andere van MH daarvan ging na 2 jaar een rits stuk maar omdat ze hem niet konden maken kreeg ik gratis nieuwe laarzen, hoe bedoel je service!

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 14:26

ze rijden en lopen prima en ze zakken inderdaad in