nu heb ik de starkaart en nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

corina21

nu heb ik de starkaart en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 00:35

hallo,
ik heb de startkaart binnen,
maar nu is mijn vraag hoe gaat dat met inschrijven?
ik heb vaak onderlingen gereden maar dat is niet zo moeilijk om in te schrijven,
moet je dat via internet doen?
en waarom zijn die startcoupons?

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 00:39

Die startcoupons stuur je op naar het adres (wel plaats, datum en klasse invullen) en dan kom je op de startlijst :)

ik neem aan dat je startlijsten.nl wel kent? Daar staan de vraagprogramma's en startlijsten op.
Laatst bijgewerkt door Casca op 25-12-09 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 00:41

sammy1 schreef:
hallo,
ik heb de startkaart binnen,
maar nu is mijn vraag hoe gaat dat met inschrijven?
ik heb vaak onderlingen gereden maar dat is niet zo moeilijk om in te schrijven,
moet je dat via internet doen?
en waarom zijn die startcoupons?

Je kunt het beste naar http://www.startlijsten.nl gaan.
Daar kun je naar lijsten gaan en dan moet je kiezen.

Paard of pony, dressuur of springen, vraaglijsten, alle data.
Dan krijg je een hele lijst met vraagprogramma's

Daar kies je er een uit die niet te ver is.
Die klik je aan.
En dan kan je je opgeven doormiddel van je startcoupon naar het adres te sturen wat er staat.
En soms kun je digitaal inschrijven kiezen.

Als je meer info wilt kun je het vraagprogramma ook downloaden.
Dan staan daar vaak in wat het inschrijfgeld kost enz..

Succes

corina21

Re: nu heb ik de starkaart en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 00:53

ok hartstikke bedankt voor jullie antwoorden.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 10:10

vraag anders even een ervaren wedstrijdruiter met je mee te kijken. De eerste paar keren is best wel lastig.

Je zal niet de enige zijn die zich denkt in te schrijven voor een zondag en dan achteraf bij de pony's blijkt te zijn geplaatst met een paard van 1.80m!
Of het blijkt een streekwedstrijd te zijn van een regio waar jouw club geen lid van is..... Of je eerste wedstrijd blijkt een selectie te zijn voor het kampioenschap( voel je je behoorlijk uit de toon vallen als beginneling....)
Afijn, heel veel plezier en succes alvast!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 13:30

dankjewel de eerste paar keer zal het zowiezo verschut gaan worden mijn paard is namelijk niet zo heel lief in de ring bij onderlingen,
maar des te langer ik meedoe des te meer vertrouwen ze erin krijgt.

scotie3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:34

Op startlijsten.nl kun je wedstrijden uitkiezen bij jou in de buurt, Op het vraagprogramma staat vaak een emailadres of telefoonnummer, je geeft je doormiddel van de telefoon of computer op. Je geeft je naam, naam van het paard en naam van de vereniging waar je lid bent. Uiteraard geef je ook de klasse op waarin je wil starten. De organisatie zet je op de lijst en vraagt je waarschijnlijk om een startcoupon op te sturen. (dit adres staat in het vraagprogramma) De coupon gebruikt de jury tijdens de wedstrijd om je punten op te noteren. De wedstrijdorganisatie verzameld deze coupons en zorgt ervoor dat de KNHS je winstpuntentelling bij jkan houden.

Op knhs.nl staat alles wat je moet weten!

Moorke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 23:51

scotie3 schreef:
Op startlijsten.nl kun je wedstrijden uitkiezen bij jou in de buurt, Op het vraagprogramma staat vaak een emailadres of telefoonnummer, je geeft je doormiddel van de telefoon of computer op. Je geeft je naam, naam van het paard en naam van de vereniging waar je lid bent. Uiteraard geef je ook de klasse op waarin je wil starten. De organisatie zet je op de lijst en vraagt je waarschijnlijk om een startcoupon op te sturen. (dit adres staat in het vraagprogramma) De coupon gebruikt de jury tijdens de wedstrijd om je punten op te noteren. De wedstrijdorganisatie verzameld deze coupons en zorgt ervoor dat de KNHS je winstpuntentelling bij jkan houden.

Doen jullie het zo? Ik stuur altijd de coupons op, dan zijn die er meteen en heb je dus geen dubbel werk. En als je dan toch een keer op de wachtlijst komt sturen ze ze meestal wel terug of neem je ze later weer mee naar huis.

scotie3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 12:18

Moorke schreef:
scotie3 schreef:

Doen jullie het zo? Ik stuur altijd de coupons op, dan zijn die er meteen en heb je dus geen dubbel werk. En als je dan toch een keer op de wachtlijst komt sturen ze ze meestal wel terug of neem je ze later weer mee naar huis.

Sorry ja dat doe ik ook bijna altijd!

biancaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 21:02

ik had dat eerst ook, ik dacht hoe werkt het allemaal! Maar ff lekker op bokt rond geneusd en kwam er al snel achte hoe het werkte.
Startcoupons stuur je op naar de desbetreffende wedstrijd en naar de wedstrijd zelf neem ik ook altijd nog een coupon extra mee.En natuurlijk niet vergeten je startkaart mee te nemen, ik heb hem altijd bij de papieren van mijn paard liggen, zo vergeet ik hem ook niet.
Je kan op startlijsten.nl kijken hoe laat en wanneer je start,als je je opgegeven hebt door middel van de coupon op gestuurd te hebben. bij de wedstrijdplaats, bij mij stond het de laaste keer een week van te voren online, verder spreekt het eigelijk voor zich

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 08:01

En vergeet niet je paspoort mee te nemen en zorg ervoor dat je entingen in orde zijn, iedere VA kan je paspoort even voor je controleren!

Als je papieren niet in orde zijn dan moet je direct weer naar huis.