thermolaars en kuitdikte/lengte probleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

thermolaars en kuitdikte/lengte probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-09 01:02

Ik zou ontzettend graag thermolaarzen willen maar dan wel mooie waar ik ook dressuur(wedstrijden) mee zou kunnen rijden, ik ben echt bereid om daar ook wat centjes aan uit te geven en had hele mooie gezien van mountain horse (active winter rider, erg mooie laars naar mijn mening) alleen mijn probleem... Ik ben maar 1.52 en alles is in verhouding (gelukkig maar zullen we zeggen), zo ook mijn kuiten...

Het komt er dus op neer dat mijn kuitlengte 33 cm is en mijn kuitdikte 32.5 cm... Helaas voor mij rekenen laarzenmakers over het algemeen op grotere mensen met een langere kuit.. Want voor mijn voetmaat is kuitbreedte van de mountainhorse 35-38 cm (kan eventueel nog net ivm rijbroek en lange kous die er natuurlijk nog in moeten, ik heb gemeten op een kaal beentje.) en de kuitlengte is 44 cm...

Zit ik dus met mijn 33 cm :')

Zijn er thermolaarzen die wél kunnen voldoen aan mijn maatjes en die ook nog geschikt zijn om te gebruiken voor dressuur en dus ook wedstrijden... Kortom, de laarzen moeten ook mooi zijn en liefst zo veel mogelijk de vorm van een gewone dressuurlaars hebben zoals de mountain horse active winter rider.

Hier een foto van de laars die ik bedoel:
http://www.vitalhorse.nl/images/1LA280.gif
Dus liefst een laars die hier wat van weg heeft... Geen thermolaarzen die meer weg hebben van zo van die gewone rubberen laarzen die men ook wel eens in het bos gebruikt... Niet al té lomp dus.

En als er mensen zijn die laarzen weten, hebben die eventueel ook ervaringen met de laars (zitten ze comfortabel, goede prijs/kwaliteit enz)

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 17:45