ANWB laars Osake vs. ANWB laars Basic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marlissa92

ANWB laars Osake vs. ANWB laars Basic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 16:48

Hallo,
De titel zegt het al, wat is het verschil tussen de Anwb laars Osaka
Afbeelding

en de Anwb laars Basic
Afbeelding

De Basic lijkt korter en wat breder. Ik heb lange dunne benen, dus ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen.

CKR

Re: ANWB laars Osake vs. ANWB laars Basic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 00:10

Ik heb de bovenste laars. Hij bevalt super! Met dit weer trek ik ze aan, ze blijven mooi, ik heb warme voeten en door de zolen heb ik aardig wat grip zodat ik niet uitglij. Ondanks het een outdoor laars is kan je hem ook prima als gewone laars aan, mistaat totaal niet.
Hij valt wel ruim, ik heb een maatje kleiner als normaal genomen. Het enige nadeel vind ik het grove profiel. Er blijft van alles aan hangen. Ook vind ik het niet heel erg mooi, al is dat natuurlijk iets persoonlijks.

2 Jaar geleden heeft mijn moeder de basic versie gekocht. Is oo kerg tevreden, ze zijn nu nog steeds mooi. Het verschil? Hij is natuurlijk iets anders (de bandjes enzo) maar hij is idd ook wat korter. Breder durf ik zo niet te zeggen. Ook heeft de bovenste een binnenvoering van nep schapen wol, dat heeft deze niet. Tenminste, twee jaar geleden niet. Verder ook gewoon een prima laars!

Beide laarzen zijn trouwens super waterdicht maar wel goed ademend.