Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daarbij is het ook nog op een handelsstal waar ze het paard goed kennen en waar je dus altijd om hulp kunt vragen.
. Ze is een zeer lieve merrie. Ze kan wel echt een merrie zijn, als ze b.v. hengstig is. Tenminste, bij andere lesklanten doet ze dan vervelend Ik heb er nog geen last van gehad. Zelfs niet als ze hengstig is.
Tot morgen
dan maar leasen. Ik ga het iniedergeval na de vakantie met de eigenaresse bespreken. 

. Ik heb er wel van begrepen dat je goed op de prijs moet letten in verhouding met wat je mag/kunt etc. Want soms is het veel te duur!
Aangezien het een vriendin van me is, is dat ook nog eens gezellig.
Judith1601 schreef:En hoe graag ik ook een eigen paard zou willen. Ik kan geen paard onderhouden,als ik het geld niet heb. Ik wil tevens mijn rijbewijs. Dus ik moet prioriteiten stellen. Ik denk dat ik het zo wel mooi kan oplossen

Malibu schreef:Judith1601 schreef:En hoe graag ik ook een eigen paard zou willen. Ik kan geen paard onderhouden,als ik het geld niet heb. Ik wil tevens mijn rijbewijs. Dus ik moet prioriteiten stellen. Ik denk dat ik het zo wel mooi kan oplossen
Dat is inderdaad een mooie oplossing...
Ik heb het zelf ook gedaan met mijn merrie, die heb ik eerst 2 jaar geleased. Toen ik m'n rijbewijs had en een vaste baan heb ik haar gekocht, ze is inmiddels 21 jaar waarvan 13 jaar bij mij. Ik heb veel plezier van haar gehad en ze blijft ook van mij tot de dag dat ze naar de eeuwige weides mag, maar ik hoop dat dat nog even duurt
. Een punt heb ik zeker: ik wil geen paard van mammie en pappie krijgen. Omdat het ook voor hun erg moeilijk is op te brengen (Grote verbouwing, met nadruk op groot. Net nog leidingen kapot gesprongen, door het bevriezen. zitten nu zonder water
). Ben er zelf al een beetje trots op dat ik dalijk kan gaan leasen
op eigen kosten. Maar inderdaad, ooit zou ik haar dan toch willen kopen. Maar tijd zat, we zijn beide nog jong