Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
* ikke schreef:Maar heel veel kleine plaatsen zijn toch een boel problemen. Mocht je willen weten wat aluminium corrosie echt doet, kom dan eens langs, laat ik je wat voorbeelden zien.
Ik snap wel waarom Weijer zegt dat het niks uitmaakt. Wanneer ze die nylon ringen wel zouden gebruiken is zo'n trailer soort van onverwoestbaar en verkoop je dus geen trailers meer.......
Het onderstel is tegenwoordig standaard verzinkt, bij elke nieuwe trailer. Het probleem ontstaat waar het aliminium tegen het zinkwerk aan komt (of tegen de bouten). Daar ontstaan de problemen.
Iceland schreef:ikke schreef:Maar heel veel kleine plaatsen zijn toch een boel problemen. Mocht je willen weten wat aluminium corrosie echt doet, kom dan eens langs, laat ik je wat voorbeelden zien.
Ik snap wel waarom Weijer zegt dat het niks uitmaakt. Wanneer ze die nylon ringen wel zouden gebruiken is zo'n trailer soort van onverwoestbaar en verkoop je dus geen trailers meer.......
Het onderstel is tegenwoordig standaard verzinkt, bij elke nieuwe trailer. Het probleem ontstaat waar het aliminium tegen het zinkwerk aan komt (of tegen de bouten). Daar ontstaan de problemen.
Weijer zei volgens mij juist dat het niet erg was als het verzinkt was.
Het probleem ontstaat volgens mij pas als de zink eruit is.
Dan kan het namelijk corroderen.