friesiszwart schreef:Als je nu de dagelijkse zorg niet kan geven zou ik het paard tijdelijk van stalling verplaatsen. Naar een pension oid waar gevoerd wordt. En inderdaad als de trailer niet bij het land kan komen dan het paard maar naar het punt waar er wel geladen kan worden. De noodzakelijke zorg (water en voeding) moet hij natuurlijk wel krijgen.
Dat is nu precies wat de TS wil en vraagt daar hulp bij
Heel moeilijk probleem. Ik zou zelf niet met de trailer op pad gaan. En aan de hand meenemen zal ook niet echt veilig zijn. Ben je in staat om zelf een pad schoon te scheppen zodat je daardoor een makkelijker doorgang hebt?
Het is op dit moment natuurlijk voor veel mensen alllemaal wat moeilijker en ik begrijp dat het ook lastig is al je een meisje van 22 maanden hebt die je niet zomaar even meekunt nemen.
Volgens mij is het enigste wat je kunt doen, het accepteren dat je de verzorging niet zo kunt doen zoals je gewent bent. Dus dat je het moet doen zoals het wil..Als je er dan 1x per dag kunt komen, ervoor zorgen dat je paard genoeg te eten heeft en toch proberen om de waterbakken los te kappen. Of jerrycans meenemen op een slee.
Het is niet anders, hij zal niet gelijk verhongeren en verdorsten, misschien kun je sneeuw in een emmer doen en dit in de stal zetten..
En bedenk je dan dat het maar voor een korte periode zal zijn.
Veel succes..