heeft iemand een tip voor mij voor echte goeie handschoentjes
ze moeten wel warm zijn niet dat het touwtje uit m'n handen glipt dat je teugels goed in je handen blijven
Laatst bijgewerkt door Revanches op 21-12-09 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel aangepast. Spelling hadschoentjes=handschoentjes
Nikitaa_
Geplaatst: 20-12-09 12:12
ik heb hele stevige van harry's horse het zijn zwarte en ze heten domy suede ofzo . aan het begin een beetje stijfjes maar na 2 keer rijden zitten ze heel lekker soepel http://www.pourcheval.nl/product_info.p ... cts_id=757
NikkiiiS
Geplaatst: 20-12-09 15:34
Ik heb BR handschoentjes. Ik heb dan de zomerhandschoentjes, maar je heb ook winter. Daar heb je ook veel grip op! zijn 14 euro, maar ze verkopen ze niet overal. succes!
hier is ook al een topic over:) maar leren handschoenen, maakt meestal niet uit welk merk, zijn het best. de wind kan er niet doorheen komen en ze zijn ook waterdicht
Ik heb suede horse&rider handschoenen,ze zitten heel soepel,je krijgt er geen zweethanden in maar ook geen koude handen en je hebt goed grip op de teugels.Ze zijn uit te wassen maar ik weet niet of dit goed is voor het suede
Ik kan niet zonder Roeckl handschoenen. Deze zijn best prijzig maar gaan erg lang mee, andere zijn bij mij binnen een week kapot (rijd er dagelijks mee).
Ik heb altijd goedkope versies gehad en nog altijd geen problemen mee, zijn simpel, volgens mij merkloos en 2,50. Er zit anti-slip op, en ondanks dat ze goedkoop zijn gaan ze wel lang mee.
Ik heb nu diversen soorten handschoentjes gehad en allemaal zijn ze na een korte tijd stuk. Ik doe niet meer aan dure, ik heb nu goedkope handschoentjes van SRL(?) en die bevallen prima. Goede anti-slip, goed wasbaar, niet duur en net zo'n korte levensduur als dure Roeckl's.
SillieXTanja
Geplaatst: 29-12-09 22:21
I_Moondance schreef:
Ik kan niet zonder Roeckl handschoenen. Deze zijn best prijzig maar gaan erg lang mee, andere zijn bij mij binnen een week kapot (rijd er dagelijks mee).
Ik rijd sinds kort met Roeckl van Michaels-Beerbaum en ik moet zeggen, ze rijden perfect! Nooit koude handen of blaren of dat de teugels uit m'n handen glijden. Ze zijn wat duurder dan anderen, maar dan heb je ook wat! Ze gaan zeker weten langer mee, die andere die ik eerst had, van harry's horse, kunstleren volgens mij, waren veel sneller kapot!