Ik zou vanmiddag een springwedstrijd hebben. En ik moet dus met mijn pony naar een manege toe. Deze manege is wel dichtbij(1km) en normaal wandel ik dat met de pony aan de hand. De weg waar ik langs moet, is er druk en ze rijden er erg snel. Nu ligt er ooknog een pak sneeuw en is de weg nat en slipperig, maar denk maar niet dat er langzamer wordt gereden.
*Ik heb net gehoord, misschien gaat wedstrijd niet door omdat maar weinig mensen door de sneeuw willen rijden met een trailer, er wordt vandaag tussen 10&11 een beslissing gemaakt.
Maar er even van uit gaand, dat het doorgaat:
Nu zit ik dus een beetje te tobben
, wel of niet naar de manege LOPEN(als de wedstrijd doorgaat). Zelf neig ik wat meer naar Niet, omdat er met dit weer snel geslipt wordt door auto`s en mijn pony al een hyper*** is buiten. Dus ben ik een beetje bang dat ze uitglijd enzo. of zelfs kan worden geraakt(MOET ER NIET AAN DENKEN).Dus, wat zouden jullie doen? Wel , Niet, en vooral Waarom!
Dankjulliewel!
En allemaal:Fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar!
dus niet gaan. Als je het niet vertrouwd moet je het ook niet doen. Als het nou een brave was buiten dan had ik wel gegaan maar als ze soms debiel kan doen is dat met dit weer niet te vertrouwen.