rechtrichten van de mens...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zij

rechtrichten van de mens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 12:15

zij

Re: rechtrichten van de mens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 10:44

niemand een reactie?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:58

Ik heb het nog niet geprobeerd, lijkt me wel een leuke oefening. Zelf ben ik linkshandig maar kan wel met rechts als het moet schrijven en ook de muis heb ik rechts van de computer.

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 11:00

ik ben ook al tweehandig. Ben dus benieuwd naar anderen? :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:02

zij schreef:
ik ben ook al tweehandig. Ben dus benieuwd naar anderen? :D

Eeehmm.... tweehandig wil ik het niet noemen hoor, links schrijf ik leesbaar en rechts moet ik echt wel vertalen want ... minder leesbaar zeg maar. Ook voor je fijne motoriek is dit trouwens een heeel fijne oefening, je kan hem ook met grote knikkers doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:02

Hier doe ik sinds een jaar of 2 aan :j
Ben inmiddels 2 handig :D kan net zoveel met rechts al met links.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:07

Ik ben gaan knippen met links en zet vaak paraven en dergelijke met links om mijn motoriek te verbeteren.... die is namelijk niet zo strak links...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:07

Ik ben volgens mij niet echt 2 handig, maar mijn muis ligt wel links (ben rechts) en als ik mijn moeder moet geloven heeft het vrij lang geduurd voor duidelijk werd dat ik rechtshandig ben. Kleurde als kleuter b.v. met 2 potloden tegelijk, 1 links en 1 rechts.
Oefening lijkt mij leuk om eens te proberen. Denk dat het in het begin wel lastig is.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:13

Ik ben niet echt twee handig maar ben wel al langer bezig met even goed zijn met men linker als rechter hand in dingen, zoals leren schrijven met links, rits dicht doen enz. Vind het een leuke oefening en denk ook dat het echt helpt, al is het maar om de reden dat je twee hersen helften meer gaan samenwerken, en dat is altijd positief :D

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:19

Makkelijker manier om je coördinatie te verbeteren: De hele dag alles met de andere hand doen dan je voorkeurshand!! Als je met rechts normaal je tanden poetst, doe je dan nu met links. Heb je rechts je muis, verplaats je hem naar links. Voor mensen die met verschillende dingen verschillende voorkeurshanden hebben (zoals hier al genoemd word, rechtshandig zijn maar muis links hebben) werkt dat namelijk ook, omdat je dat aanpakt wat je eigenlijk met de andere hand makkelijker vind. En dat train je nou net niet met die balletjes.....