Ruiterpaden Castricum, begaanbaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kukkie

Ruiterpaden Castricum, begaanbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 11:47

Hallo Bokkers van langs de kust.
Mijn vriendinnen en ik hadden afgesproken om zaterdag 19 december een dagje te gaan rijden bij castricum, in bos, duinen en op het strand. Maar met de vorst van nu zijn we erg benieuwd of de paden wel begaanbaar zijn.
Weet iemand dit?

Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Ruiterpaden Castricum, begaanbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 11:50

Ik denk dat het daar nog wel kan, de paden zijn erg mul en er wordt veel overheen gereden dus zullen ze niet zo heel snel bevriezen. Als je het zekere voor het onzekere wil nemen zou je ook even langs kunnen rijden om te kijken (als je daar tijd voor hebt natuurlijk).

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 12:09

Die tijd is er helaas niet. Maar ik zou eerlijk gezegd ook niet weten waar ik dan even met de auto en te voet zo'n pas zou kunnen vinden.... ben er niet bekend.

Ave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 12:11

Ik denk dat het goed te doen is hoor!
Desnoods kun je altijd uitwijken naar de kant van Bakkum/Egmond daar is het zand heel erg mul dus is het zeker niet bevroren!
Maar ik denk dat het in Castricum ook goed te doen is :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 12:13

Richting Wijk aan zee zijn de paden heel vlak, dus ookal is het hard, kun je daar evengoed fijn rijden. Weet je hoe je daar moet komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 12:15

Je kan je auto even bij het bos van Johanna's Hof zetten (dat restaurant) waar alle wandel/fiets/ruiterpaden beginnen. Daar is ook de parkeerplaats waar jullie als het goed is de trailer(s) neer zullen zetten zaterdag. En als je het duinpad wil checken kan je je auto bij de parkeerplaats van het strand zetten en de duinen in gaan ;) Maar als je de tijd niet hebt wordt het idd moeilijk. Persoonlijk denk ik dat het nog wel te doen is omdat je zo dichtbij het strand zit.